آخرین اخبار

20. شهريور 1402 - 9:30   |   کد مطلب: 46023
رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد خبر داد:
نام‌نویسی هزار و 870 نفر دانش‌آموز کلاس اولی در اسدآباد
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در مجموع بییش از 19 هزار و 800 نفر دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در شهرستان اسدآباد ثبت‌نام کردند، گفت: از این تعداد هزار و 870 نفر دانش‌آموز کلاس اولی هستند.

سجاد محمدی‌شمیم در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به اینکه نام‌نویسی دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف به صورت کامل انجام شده، گفت: البته ثبت‌نام دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم تا 25 شهریورماه به اتمام خواهد رسید.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه امسال در ورودی دانش‌آموزان شهرستان به مدارس با افت تحصیلی محسوسی مواجه نشدیم، افزود: در پایه هفتم و نهم رشد ورود دانش‌آموز را به مدارس داریم.

 

وی با بیان اینکه بالای 97 درصد از ثبت‌نام دانش‌آموزان در مقاطع مختلف انجام شده، تصریح کرد: 2 درصد باقی مانده دانش‌آموزان که هنوز در مدارس نام‌نویسی نکرده‌اند، یا به دلیل ممانعت خانواده‌ها از تحصیل آنان است و یا به دلیل مشکلات مالی و معیشتی است که تا چند روز آینده شناسایی خواهد شد.

 

محمدی‌شمیم با بیان اینکه در سطح شهرستان اسدآباد هزار و 870 نفر دانش‌آموز کلاس اولی ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: پیش‌بینی می‌شود این تعداد دانش‌آموز کلالس اولی به دو هزار نفر نیز برسد.

 

وی خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از 19 هزار و 800 نفر دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف داریم که این دانش‌آموزان در 198 مدرسه و نزدیک به 877 کلاس درس تحصیل خواهند کرد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در خصوص تحویل کتاب‌های درسی به دانش‌آموزان هم گفت: قبل از شروع مدارس کتاب‌های درسی به دست دانش‌آموزان خواهد رسید و این زینبده نیست که در روز اول مدرسه کتاب تحویل شود، بنابراین کتاب‌ها قبل از روز مدرسه باید تحویل دانش‌آموز شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal