آخرین اخبار

31. فروردين 1401 - 22:36   |   کد مطلب: 42011
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: استان همدان با توجه به پیشینه‌ای که دارد می‌تواند حرکت دهنده فرهنگ و تمدن نوین اسلامی باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، مسعود ویژه، مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در یک تعبیر زیبایی، فرهنگ ایران زمین را به قوس و قزح و رنگین کمان تشبیه کردند.

وی با بیان اینکه زیبایی رنگین کمان در تنوع رنگ‌ها است، تصریح کرد: یکی از رنگ‌های زیبای این رنگین کمان فرهنگ ایران زمین است‌.

مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: همدان یک استان فرهنگی و هنری است که مهد تمدن و پایتخت تاریخ و تمدن است.

ویژه با تاکید بر اینکه در شرایطی هستیم که بحث جنگ روایت‌ها مطرح است، عنوان کرد: فضاهای جدیدی که پیش روی ما است و بابستر متغیری در عرصه فرهنگ مواجه هستیم.

وی افزود: استان همدان با داشتن فرهیختگان و بزرگانی در عرصه‌های هنری این پیشینه را دارد که در تحقق فرهنگ و هنر اسلامی نقش‌آفرینی کند.

مدیرکل اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی‌ استان همدان گفت: استانی که مهد تمدن است می‌تواند حرکت دهنده فرهنگ و تمدن نوین اسلامی باشد.

ویژه تصریح کرد: این جانب به عنوان سرباز کوچک نظام مقدس جمهوری اسلامی از همه مسئولانی که به من اعتماد کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: از هیچ تلاشی برای اهداف عالی فرهنگ استان دریغ نمی‌کنم.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal