آخرین اخبار

6. ارديبهشت 1401 - 17:30   |   کد مطلب: 42056
سجاد محمدی‌شمیم با بیان اینکه بدور از حاشیه، احساسات و جنجال بر مبنای عقلانیت از تمام ظرفیتهای شهرستان و درون و برون سازمانی بهره خواهم برد، گفت: کارهایم را بر مبنای سه اصل سپردن امور با شایسته گزینی، شفافیت در امور و فعالیت در اتاق شیشه ای، پاسخگو بودن در برابر آحاد مردم و مسئولان مسئول می دانم.

به گزارش آوای سیدجمال، سجاد محمدی‌شمیم، سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد پیش از ظهر امروز در روز معارفه اش، با بیان اینکه انسا سازی رسالت عظیم آموزش و پرورش است که تحقق آن مستلزم اجرای راهبرد و سیاستها و تلاش شبانه روزی است، اظهار کرد: این حرکت جهادی نیاز به ترسیم نقشه راه دارد که از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه بنده هم در راستای انجام رسالتم با استفاده از ظرفیتها و مشورت گرفتن درست ان شالله منشا تحولات بشوم.

 

سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در اولی گام با شناسایی چالش های آموزش وپرورش آنها را احصا و برای حل آنها برنامه ریزی کنیم، افزود: بدور از حاشیه، احساسات و جنجال بر مبنای عقلانیت از تمام ظرفیتهای شهرستان و درون و برون سازمانی بهره خواهم برد.

 

وی خاطرنشان کرد: کارهایم را بر مبنای سه اصل سپردن امور با شایسته گزینی، شفافیت در امور و فعالیت در اتاق شیشه ای، پاسخگو بودن در برابر آحاد مردم و مسئولان مسئول می دانم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal