آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1401 - 22:53   |   کد مطلب: 42155
محمود نقوی با اشاره به افزایش بودجه آموزش و پرورش، گفت: آموزش و پرورش در دولت آقای رئیسی، رشد و تعالی بیشتری داشته و بودجه آن ارتقا یافته و اینها نگاه مثبت دولت به مسئله تعلیم و تربیت است‌.

به گزارش آوای سیدجمال، محمود نقوی، مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان همدان در مراسم تجلیل از معلمان نمونه و سرآمد استانی و شهرستانی و فرهنگیان بازنشسسته اسدآباد با تبریک روز معلم و تقدیر از زحمات آنان در طول دو سال شیوع کرونا، اظهار کرد: معلمان با وجود کرونا و استفاده از امکانات شخصی خود نگذاشتند تعلیم و تربیت تعطیل شود و در نیمه فروردین امسال بعداز دو سال جز استانهای اول در بازگشایی مدارس بودیم.

 

‌وی به افزایش بودجه آموزش و پرورش در سطح کشور اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش در دولت آقای رئیسی، رشد و تعالی بیشتری داشته و بودجه آن ارتقا یافته و اینها نگاه مثبت دولت به مسئله تعلیم و تربیت است‌.

 

 

مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و پرورش در استان همدان در موضوعاتی چون اسکان مسافران نوروزی در مدارس، بازگشایی مدارس در نیمه فروردین جز استانهای برتر کشور بوده است.

 

تقدیر از معلمان در کنار سرویس مدارس

وی بااشاره به اینکه در هفته معلم امسال در استان همدان شور و نشاط حاکم است، گفت: امسال برای اولین بار از معلمان در کنار سرویس مدارس تقدیر داشتیم.

 

نقوی تأکید کرد: انتظار می رود هر فردی با هر سلیقه و فکری به کمک ما در آموزش و پرورش بیاید تا سرمایه جامعه را ارتقا دهیم‌.

 

در این مراسم سجاد محمدی‌شمیم، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم، از زحمات همکاران خود در ایام کرونا قدردانی کرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal