آخرین اخبار

5. تير 1401 - 12:21   |   کد مطلب: 42599
سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآبااد از اهم مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش گفت.

به گزارش آوای سیدجمال، در راستای اطلاع رسانی مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد برای اطلاع مردم از چند و چون تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، سجاد محمدی‌شمیم، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: این جلسه چند محور داشت که یکی در خصوص ثبت نام دانش آموزان در مدارس بود، در این زمینه دستورالعمل‌ها به مدارس ابلاغ شده و ثبت نام در مدارس ابتدایی در حال انجام است، و در متوسطه اول و دوم ورودی بر اساس مصوبات انجام می‌شود.

 

وی گفت: از دیگر مواردی که در جلسه شورای آموزش و پرورش مطرح شد، شهریه مدارس هیأت امنایی بود که مصوب شد با کمترین افزایش مبلغ به میزان 250 هزار تومان انجام شود.

 

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد و گفت: این امر با همکاری مدارس، پایگاههای بسیج، کانون فرهنگی مساجد در روز سه شنبه افتتاح خواهد شد.

 

وی به طرح شهید خرازی اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای آزادسازی فضای ورزشی آموزشی برای عموم مردم است که با در اختیار گذاشتن سالن‌های ورزشی در چند نقطه از شهر ، یک روز دانش آموزان دختر با مادران و یک روز هم دانش آموزان پسر با پدران در این سالنها برنامه داشته باشند.
انتهای پیام.ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal