آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1401 - 20:03   |   کد مطلب: 42069
مدیرکل بنیاد استان همدان گفت:با برگزاری کنگره شهدا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه احیا و توسعه می یابد

به گزارش آوای سیدجمال، جلسه شورای سیاستگزاری دومین کنگره ملّی هشت هزار شهید استان همدان به ریاست قاسمی فرزاد استاندار همدان و با حضور  آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان،  مجید صفدریان مدیرکل بنیاد استان،  فرماندهان نیروهای نظامی استان و سایر اعضاصبح امروز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ماه در سالن جلسات شهدای استانداری برگزار شد.
مدیرکل بنیاد استان در این جلسه در گفتگو با خبرنگار ایثار همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه با برگزاری کنگره شهدا در استان ها فرهنگ ایثار و شهادت  در جامعه احیا و توسعه می یابد، اظهار کرد:امیدواریم بتوانیم با برگزاری کنگره ۸۰۰۰  شهید استان، پاسدار آرمان ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.
صفدریان اظهار کرد: ‌امام خمینی(ره) با تشکیل انقلاب اسلامی و احیای فرهنگ ایثار و شهادت فصل جدیدی در تاریخ بشریت گشود و انقلاب اسلامی در امتداد حماسه عاشورا است و حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری پرچم دار نهصت عاشورا در عصر حاضر هستند و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به برکت هدایت های امامین انقلاب اسلامی است.
وی افزود: جهاد، ایثار و شهادت ویژگی برجسته مدیریت حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است و اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی به برکت وجود این ویژگی شاخص در انقلاب اسلامی است که روز به روز باید تقویت و گسترش پیدا کند.
انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal