آخرین اخبار

12. ارديبهشت 1401 - 12:29   |   کد مطلب: 42114
محمد خدایاری از طراحی سامانه حامی برای حمایت از افراد نیازمند غیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی در اسدآباد خبر داد و گفت: این افراد با مراجعه به مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها، مرکز نیکوکاری امام رضا، صاحب الزمان می‌توانند ثبت نام و خدمات حمایتی دولتی بگیرند.

 محمد خدایاری، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال، با گرامیداشت هفته کار و کارگر و تبریک این ایام به کارگران زحمتکش، اظهار کرد: در سطح شهرستان اسدآباد 7 هزار 718 کارگر اجباری، 12 هزار و 815 کارگر تبعی تحت پوشش بیمه هستند.

 

وی گفت: تعداد کارگران ساختمانی هزار و 868 نفر و تبعی 4 هزار و 582 نفر است، گفت: تعداد ۱۱۴ کارگر بیمه بیکاری دریافت کردند.

 

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسدآباد از ثبت نام 16 کارگر جدید و تحت پوشش بیمه ای خبر داد و گفت: در این شهرستان 118 کارگاه بالای ۵ نفر و 2 هزار و 451 کارگاه زیر ۵ وجود دارد.

 

 

وی یادآور شد: 13 هزارو 639 نفر بیمه شده اصلی و 25 هزار و 945 نفر تبعی در شهرستان وجود دارد.

 

خدایاری در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های مختلف در هفته کار و کارگر در این شهرستان اشاره و از طراحی سامانه با عنوان"حامی" در راستای فقرزادیی خبر داد و گفت: این سامانه برای حمایت و پشتیبانی از نیازمندانی غیر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی طراحی شده است.

 

 

وی افزود: نیازمندانی که دارای شرایطی ویژه از جمله درآمد ماهانه کمتر از 500 هزار تومان و نیازمند به خوراک و پوشاک هستند و تحت حمایت نهادهای کمیته امداد و بهزیستی نیستند، می‌توانند در این سامانه ثبت کنند.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسدآباد یادآور شد: ثبت نام نیازمندان دارای شرایط در سامانه "حامی" از طریق سمن‌ها، مراکز نیکوکاری امام رضا(ع) شهر پالیز، مؤسسه آبشار عاطفه ها و مؤسسه صاحب الزمان(عج) انجام می‌شود.

 

 

وی تجلیل از کارگران شهرداری سه شهر آجین، اسدآباد و پالیز، کاران شرکت زرین، برگزاری مسابقات ورزشی برای فرزندان کارگران و چندجانبه برای خود کارگران، شرکت کاگران در نماز جمعه، راهپیمایی روز قدس، را از جمله برنامه هفته کارگر در این شهرستان برشمرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal