آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1401 - 12:05   |   کد مطلب: 42150
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت آینده دمای کمینه هوای استان همدان تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش و سرعت وزش باد در بیشتر مناطق استان افزایش می‌یابد.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدحسن باقری‌شکیب افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد شدید، گرد و خاک و غبار پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: میزان حجم گرد و خاک در بیشتر نقاط استان موجب کاهش دید افقی و ایجاد مشکلات برای بیماران تنفسی می‌شود.

باقری شکیب با اشاره به اینکه در طول ۲ روز آینده سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد، تصریح کرد: سرعت وزش باد در برخی از نقاط به ۸۰ کیلومتر در ساعت نیز می‌رسد که موجب شکسته شدن شاخه و برگ درختان و خسارت به تابلوهای تبلیغاتی می‌شود.

به گفته وی، دمای کمینه هوای استان نیز بین چهار تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش می یابد و در برخی از نقاط به ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: فامنین با ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و رزن با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهر استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

باقری شکیب اظهار داشت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۲۳ و ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است./ایرنا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal