آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1401 - 22:38   |   کد مطلب: 42211
استاندار همدان گفت: مبارزه با قاچاق آرد و دارو باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش آوای سیدجمال، علیرضا قاسمی فرزاد شامگاه چهارشنبه در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، گفت: دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های دست‌اندر کار، با هماهنگی و تعامل مؤثر اقدامات خوبی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام داده‌اند که قابل تقدیر است.

وی یادآور شد: با توجه به طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه از سوی دولت سیزدهم، ضرورت دارد که دقت‌نظر بیشتری در این زمینه مخصوصاً بر روی کالاهای باقی‌مانده داشته باشند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان توجه و نظارت بیشتری بر روی کالاهای یارانه‌ای بویژه آرد و دارو داشته باشد، اظهار کرد: برای کالاهایی همچون دارو و آرد هزینه‌های ملی انجام گرفته که باید در داخل مصرف شوند.

وی تاکید کرد: توجه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در این زمینه ضروری است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه باید با قاچاق کالاهایی که دارای ارزش افزوده و مورد توجه سوداگران قاچاق کالا هستند، به‌طور جدی مبارزه کرد، افزود: قیمت انواع سوخت نسبت به خارج از کشور تفاوت بسیاری دارد، می‌طلبد مبارزه با قاچاق سوخت نیز در دستور کار کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا قرار گیرد.

استاندار همدان با تصریح بر اینکه این دشمنان مردم و انقلاب اسلامی، تحریم‌ها و جنگ اقتصادی با ایران راه انداخته‌اند، و برخی کالاها با سختی وارد کشور می‌شوند، افزود: امیدواریم اقدامات کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مؤثر واقع شود./خبرگزاری مهر

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal