آخرین اخبار

2. خرداد 1401 - 8:01   |   کد مطلب: 42287
هادی نامور با اشاره به بازرسی های مشترک اتاق اصناف با ادارات و انجام 843 مورد بازرسی در طول ماه اردیبهشت امسال گفت: در این بازرسیها 7 واحد صنفی بدون پروانه پلمپ و ۱۶ مورد شکایات حضوری مردمی بررسی شد.

هادی نامور، مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به نظارت بر بازار در طول یک ماه اردیبهشت سال جاری، اظهار کرد: ۸۴۳ مورد بازرسی از تمام واحد‌های صنفی شهر و روستا انجام شده که در این زمینه ۱۰ فقره تخلفات صنفی به تعزیرات حکومتی ارائه شده است.

 

وی از ثبت و بررسی ۱۶ مورد شکایات حضوری مردمی خبر داد و گفت: در طول این ماه ۷ مورد گشت‌ مشترک با ادارات مرتبط داشتیم که در اجرای این گشتها ۷ مورد پلمپ واحد‌های صنفی بدون پروانه و لازم به تمدید و تجدید انجام شد.

 

مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد  تعداد اخطار های داده شده جهت ساماندهی صنوف بدون پروانه و لازم به تمدید و تجدید را ۴۳ مورد عنوان کرد و افزود: ارزش ریالی پرونده های ماه جاری به مبلغ 175 میلیون و 240 هزار ریال بوده است.

 

وی از بازرسی 49 واحد نانوایی و ۳۱ مورد کشی و بازدید از انبارهای محصولات غذایی ، گوشت و مرغ در طی این ماه اشاره کرد و گفت: مردم برای ارتباط با بازرسی اصناف و گزارش تخلفات می توانند با را شماره تماس ۳۳۱۲۶۵۵۴ و ۱۲۴ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۲۷ مرکز استان اعلام کنند.

 

نامور از مردم خواست گزارش هرگونه تخلفات گران‌فروشی تخلفات احتکار و امتناع از فروش محصولات و اقلام غذایی را نیز حتما به واحد‌های بازرسی و نظارت اعلام کنند.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal