آخرین اخبار

29. دى 1400 - 9:19   |   کد مطلب: 41199
مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد خبر داد
پلمپ ۱۹ مورد واحد صنفی فاقد پروانه کسب/انجام ۷۵۰ مورد بازرسی از واحدهای مختلف
هادی نامور بااشاره به انجام ۷۵۰ مورد بازرسی از واحدهای مختلف صنفی در طی یک ماه، گفت: در این ماه ۱۹ مورد واحد صنفی فاقد پروانه کسب پلمپ شده است.

هادی نامور، مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد در گفت‌گو با خبرنگار آوای سیدجمال، با بیان اینکه 750مورد مورد بازرسی و نظارت از تمامی واحد‌های صنفی خرده فروشی ، کلی فروشی ، انبارها و فروشگاه های زنجیره ای شهر در طول ماه دی انجام شده، اظهار کرد:  25 مورد تخلف از این واحدها به تعزیرات حکومتی ثبت و ارجاع داده شده است.

 

 وی بااشاره به تعداد ۲۱ مورد گشت مشترک با ادارات مرتبط، گفت:  ۲۵ مورد شکایات مردمی بصورت حضوری، تماس تلفنی  و سامانه پیامکی به ثبت رسیده است.

 

مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد گفت: در این زمینه تعداد ۷۱ مورد اخطار ماده 27و28  ق.ن.ص، به واحد‌های صنفی فاقد پروانه کسب و لازم به تمدید و تجدید ارائه شده است.

 

وی از پلمپ ۱۹ مورد واحد‌های صنفی فاقد پروانه کسب و فاقد  تمدید و تجدید در این شهرستان خبر داد و افزود: تعداد ۴۷ مورد بازرسی و بازدید مشترک از واحد‌های صنفی نانوایان شهر و روستا و ۲ مورد با حضور قاضی تعزیرات حکومتی، نماینده فرمانداری و اداره صمت از بوفه و آشپزخانه مراکز دولتی(بیمارستان قائم) انجام شده است.

 

 نامور همچنان راه های ارتباطی مردم با واحد بازرسی و نظارت را از طریق تلفن 33126554 و سامانه پیامکی 1000127 اعلام کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal