آخرین اخبار

7. تير 1401 - 10:12   |   کد مطلب: 42618
بعدازگذشت 12 سال با احیاء کارخانه آسفالت؛
آسفالت‌ریزی در اسدآباد آغاز شد
بعدازگذشت 11 سال با مطالبه‌گری رسانه، پیگیری و دستور دادستانی و همت شهرداری و شورا در احیاء کارخانه آسفالت عملیات لکه گیری اسفالت معابرعمومی شهرکها و کوچه های خیابان آزادی و اسلام آباد و جدول گذاری شهرگ فرهنگیان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال، 18 خرداد ماه بود که بعدازگذشت 11 سال با مطالبه گری چندین ساله رسانه از شوراها در ادوار گذشته تاکنون و شهرداران سابق کارخانه آسفالت تعطیل شده به چرخه تولید بازگشت.

البته با ورود دولت سیزدهم و دستور اکید آیت الله رئیسی در حل مشکلات واحدهای تولیدی در راستای تحقق شعار سال با عنوان "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" دادستان اسدآباد موضوع بازگشت کارخانه آسفالت را به چرخه تولید در دستور کار قرار داد و به همت شهرداری و شورا به ثمر نشست.

حال بعداز گذشت این سالها، اخبار خوبی از آسفالت ریزی معابر و خیابانهای سطح شهر اسدآباد به گوش می رسد؛ و مسئولان شهرداری از آغاز عملیات لکه گیری اسفالت معابرعمومی شهرکها و کوچه های خیابان آزادی و اسلام آباد خبر دادند.

حال که کارخانه آسفالت راه اندازی و آسفالت ریزی آغاز شده، انتظار مردم این است که محلات حاشیه نشین و دچار مشکلات فراوان در حوزه آسفالت بیشتر مدنظر و در اولویت آسفالت ریزی قرار گیرد. 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal