آخرین اخبار

14. تير 1401 - 8:00   |   کد مطلب: 42680
طرح عرضه مستقیم روغن با همکاری انجمن صنفی رانندگان و یکی از عاملان توزیع ، در استان همدان اجرا شد.

به گزارش آوای سیدجمال، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: نخستین بار در کشور طرح عرضه مستقیم روغن با همکاری انجمن صنفی رانندگان و یکی از عاملان توزیع ،  در این استان اجرا شد.

صفر صادقی راد گفت:در مرحله نخست این طرح، به ۲ هزارو ۵۰۰ دستگاه از کامیون‌های فعال دارای بارنامه، کارکرد و کارت هوشمند استان همدان روغن توزیع می‌شود.

او گفت: در نظر داریم که این طرح را در مراحل بعدی برای همه کامیون‌داران استان که فعال و دارای کارت هوشمند هستند به مرور اجرایی کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اجرای طرح ویژه کنترل تاخیر مبدا و هنگام سفر ناوگان حمل و نقل اتوبوسی این استان با هدف روان سازی و سرعت بخشی در ارائه خدمات متناسب با شان مردم خبر داد.

در  این طرح بازدید‌ها در ۲ سطح کنترل از مبدا (پایانه) و کنترل کنار جاده‌ای (پاسگاه) با استفاده از ظرفیت حداکثری گشت راهداری و ترابری ادارات شهرستانی و همکاری پلیس راه استان در دستور کار قرار دارد.

صادقی راد ادامه داد: همه پایانه‌های عمومی مسافری و پایانه‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل (در شهر‌های بدون پایانه عمومی) تا ۲۱ تیر اجرای این طرح را آغاز می‌کنند.

استان همدان در مجموع دارای هشت پایانه مسافربری است که از این تعداد ۲ پایانه در مرکز استان فعال است.

بر اساس آخرین آمار در استان همدان ۲۰ هزار و ۶۶۸ راننده و ۱۲ هزار و پنج ناوگان باری، یک هزار و ۷۱۸ ناوگان مسافری شهری و همچنین ۴۳ دستگاه ناوگان مسافری روستایی فعال است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal