آخرین اخبار

23. تير 1401 - 22:22   |   کد مطلب: 42777
شهیدعباس کیانیان در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «از جان و دل عاشقانه و پروانه‌وار منتظر اشاره ولى فقیه باشید و در اطاعت از هم سبقت بگیرید که رسول الله منتظر و شاهد اعمال و نیات شماست».

به گزارش آوای سیدجمال، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3195/ تبرک لحظاتمان با شهید عباس کیانیان

خداوند سبحان را شاهد می‌گیرم که ما سربازان حقیر خمینى کبیر جز براى رضاى حق تعالى گامى نخواسته‌ایم که برداریم و هیچ اجر و پاداشى متوقع نیستیم جز رضاى حق تعالی.

فقط روح پاک شهیدان منتظر یک چیز است منتظرند ببینند شما قهرمانان جهان چطور عمل می‌کنید و با چه نبت قلبى تا کى توان دارید دست و دل از زرق و برق وسوسه‌انگیز دنیا و آنچه در آن است شسته براى رضاى خدا و تحقق احکامش در روى زمین ظلمت گرفته امام را یارى دهید و منافع پرارزش و عالی‌مقدارى چون بازگرداندن مجد و عظمت اسلام و مسلمین را براى خود و نسل آینده گرم به آغوش کشید؟ آرى چشمان شهدا در انتظار اعمال شماست.

جوانان عزیز! شما سرمایه‌هاى اصیل انقلاب اسلامى و کشور هستید؛ در فراگیرى علوم و معارف و آداب و اخلاق اسلامی کوشا باشید، در عین  فرو رفتن در خلوتگاه عرش الهى (قلب مومن ) مراقب برادران  مومنتان باشید که به افراط و تفریط نیفتند امر به معروف و نهى از منکر را فراموش نکنید، با جمع باشید که سیر الى الحق همراه با خلق، کار انبیاست، با رهبر باشید لال شود زبانى که لبیک اطاعت از فرمان و راه حضرت خمینى از آن بیفتد، از جان و دل عاشقانه و پروانه‌وار منتظر اشاره ولى فقیه باشید که تا قصد او معلوم شده در اطاعت و انجام آن قصد از هم سبقت بگیرید که رسول الله منتظر و شاهد اعمال و نیات شماست.

زندگى ابدى نیست بلکه فرصتى است برای به کمال رسیدن به پاى حق بایستید تا آنجا که توان دارید در مقابل ظلم بی‌تفاوت  نباشید نه ستم بر خود را بپذیرید و نه بر دیگر مسلمانان را.

دلتان بر مردم ستمدیده فلسطین، آفریقا و... بسوزد و در پى احقاق حقوق خود و ایشان باشید و ارزش دارد که زندگى را صرف این بکنید این راه پیامبر است.

تقویت‌کننده جمهورى اسلامى ایران باشید که مرکز شیعه و کشور اهل بیت(ع) و امام زمان (عج) است، شما را توصیه می‌کنم به انضباط و وفاى به عهد، صبر داشته باشید که بهترین لشکر خدا صبر است و توکل؛ پس خود را به لشکر خدا یارى دهید و مفتخر باشید که این سرمایه‌گذارى با ارزشى را خدا نصیبتان فرمود./فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal