آخرین اخبار

13. شهريور 1401 - 7:42   |   کد مطلب: 43193
جعفر حسام‌طاهر بااشاره به برپایی 7 ایستگاه در رفت و 6 ایستگاه در برگشت زائران حسینی، گفت: این ایستگاهها با همت هیئت های مذهبی و پایگاههای بسیج و پشتیبانی مسئولان با رویکرد مردمی برپا شده است که انتظار می‌رود مردم نذورات خود را به صورت خشک در اختیار ایستگاهها قرار دهند.

جعفر حسام‌طاهر، دبیر ستاد مردمی اربعین شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از برپایی تعداد 12 ایستگاه صلواتی در ایام اربعین حسینی در شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 7 ایستگاه شهید قهاری مستقر در گردنه، خیمه الزهرا(س) مستقر در پارک ملت، حضرت علی اصغر  مستقر در پارک ملت، امام حسن علیه السلام مستقر در پارک ملت، ایستگاه مرحوم حاج عبدالله راشد مستقر در میدان آزادگان، سیدالشهداء در پمپ بنزین پاسارگاد در شهر پالیز، قمر بنی هاشم مستقر در روستای پل شکسته آماده خدمت رسانی در مسیر رفت به زائران اربعین حسینی هستند.

 

برپایی 7 ایستگاه در رفت و 6 ایستگاه در برگشت زائران
وی ادامه داد: در مسیر برگشت زائران اربعین حسینی هم تعداد 6 ایستگاه صلواتی هم شامل ایستگاه صلواتی شهداء محله جنت آباد مستقر در پمپ بنزین جدی امین پور شهر پالیز، ایستگاه صلواتی 403شهید سرافراز شهرستان مستقر در میدان آزادگان ، ایستگاه صلواتی شهداء مدافع حرم مستقر در میدان آزادگان ، ایستگاه صلواتی انصار الحسین علیه السلام مستقر در بلوار 22بهمن ساختمان آموزشی دانشکده علوم پزشکی، ایستگاه صلواتی شهید قهاری مستقر در راهدارخانه گردنه مسجد امام خمینی ره و ایستگاه صلواتی قمر بنی‌هاشم مستقر در روستای پل شکسته مسجد حضرت ابوالفضل  به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی خواهند کرد.

 

برپایی ایستگاه صلواتی به همت هیئت های مذهبی و پایگاههای بسیج
دبیر ستاد مردمی اربعین شهرستان اسدآباد  با بیان اینکه ایستگاههای صلواتی به صورت مردمی برپا و آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند، افزود: البته در ایجاد آنها هیئت های مذهبی و پایگاههای بسیج کمک می کنند.

 

وی گفت: در کنار ایستگاههای صلواتی شهرستان  پشتیبانی امام جمعه، فرماندار ، و همکاری سپاه و نیروی انتظامی و ادارات  خدمت رسان،  شهرداری‌های اسدآباد، پالیز و آجین به عنوان خادمان امام حسین(ع) موجب شده که ایستگاه های صلواتی بتوانند با قوت بیشتری آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی باشند.

 

مردم نذورات خود را در قالب جیره خشک به ایستگاهها اهدا کنند
حسام‌طاهر با قدردانی از همه مردم و دوستداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که کمک های خود را برای برپایی ایستگاه های صلواتی داشتند، از آنان خواست با توجه به حجم زیاد عبور زائرین از شهرستان اسدآباد نذورات و  کمکهای خود را در قالب جیره خشک در اختیار ایستگاه های صلواتی قرار دهند.

 

وی از هیئت امنای مساجدی که فضای مناسب برای اسکان زایرین را دارند، خواست در صورت آمادگی برای پذیرای زوار به  سازمان تبلیغات شهرستان اعلام کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal