آخرین اخبار

7. آبان 1401 - 14:16   |   کد مطلب: 43514
در هفته مبارزه با استکبار صورت می‌گیرد؛
اجرای دو پویش #ایران_قوی و #دنیای_بدون_تاریکی در مدرس اسدآباد
سجاد محمدی‌شمیم با اشاره به اجرای 11 برنامه شاخص در سطح مدارس اسدآباد در هفته دانش آموزی گفت: دانش آموزان در این هفته در راستای استکبارستیزی با تولید محتوای رسانه ای به دو پویش #ایران_قوی و #دنیای_بدون_تاریکی خواهند پیوست.

سجاد محمدی‌شمیم، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به نامگذاری هفته دانش آموزی 6 تا 13 آبانماه، اظهار کرد: در این هفته 11 برنامه شاخص با موضوعات مختلف در مدارس شهرستان اسدآباد اجرا می شود.

 

وی فضا سازی محیطی مدارس پیرامون هفته بسیج دانش آموزی و روز دانش آموز، برگزاری برنامه های فرهنگی در صبحگاه مدارس و یا کلاس های درسی از جمله پخش سرود های انقلابی، دیدار فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی پیشگام متوسطه دوم با امام جمعه، غبار روبی مزار شهدا، تجلیل از نخبگان علمی،فرهنگی دانش آموزی، محفل انس با قرآن در مدرسه شهید اختری، اهدای حکم مسئولیت فرماندهی واحد مقاومت بسیج دانش آموزی به مدرسه شهید هنری را از جمله برنامه های این هفته در مدارس برشمرد.

 

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از -برگزاری یادواره شهدای دانش آموز شهرستان به صورت پایلوت در مدارس پانزده خرداد، شهید صوفی،معلم،شهید خزائی،شهید زیوری، شهدای شنام، زینب(س) ،حضرت خدیجه(س)، بصیرت ،شهید هنری خبر داد و گفت: در این هفته قرار است دانش آموزان به همراه مدیران و معلمان مدارس با خانواده شهید مدرسه در صورت در قید حیات بودن والدین شهید دیدار داشته باشند.

 

وی از اجرای پویش ملی با هشتک #ایران_قوی در هفته بسیج دانش آموزی در مدارس خبر داد و افزود: دانش آموزان می توانند با موضوع محتوایی شامل عکس سلفی دسته جمعی (دانش آموزی یا ...)با پرچم ایران، عکس سلفی خانوادگی با پرچم ایران، عکس سلفی انفرادی در راهپیمایی 13آبان با پرچم ایران اقدام به گرفتن عکس سلفی با پرچم در روز راهپیمایی 13آبان کنند و این عکس ها را به آدرس کانال @ parvareshi5در پیام رسان شاد ارسال کنند.

 

سجاد محمدی‌شمیم همچنین افزود: دانش آموزان برای پیوستن به پویش #دنیای_بدون_تاریکی(استکبار) دو سوال عامل قتل عام دانش آموزان یمنی،عراقی،افغانستانی و فلسطینی کیست؟ و فاصله کشور آمریکا با جمهوری اسلامی ایران چند کیلومتر است و در منطقه غرب آسیا بدنبال چیست؟ را پاسخ دهند و کلیپ 90ثانیه ای از خود تهیه کنند و یا به صورت مکتوب باشد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal