آخرین اخبار

13. آبان 1400 - 16:10   |   کد مطلب: 40484
کیومرث سرمدی با بیان اینکه با توقیف مقتدرانه نفتکش آمریکایی توسط سپاه قهرمان افتخار بزرگی است، گفت: امروز به جایی رسیده‌ایم که در مقابله با آمریکا حرف اول در دنیا را می‌زنیم و آنان در مقابل عظمت شهدا و ملت زانو زدند.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در 13 آبان 1400، روز مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: امروز افتخار می‌کنیم در روزی از ایام انقلاب اسلامی به سر می‌بریم که به اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی هر روز افزون تر و هیمنه و تمام توان استکبار روز به روز کاسته تر شده است.

 

وی با اشاره به دلایل نامگذاری 13 آبان به نام مبارزه با استکبار جهانی، گفت: یک زمانی در کشور ایران قانونی تصویب شد که اگر هر امریکایی هر جنایت و جرمی را متوجه شود، دستگاه قضایی ایران حق محاکمه او را نخواهد داشت و برعکس او اگر یک ایرانی در هر پست و مقامی حتی سگ امریکایی را زیر بگیرد باید محاکمه و مجازات شود که با ورود به موقع امام خمینی(ره) بزرگ جلوی این کار گرفته شد.

 

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس توقیف مقتدرانه نفتکش آمریکایی در دریای عمان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک افتخار بزرگ خواند و گفت: البته این نوع افتخارات در تاریخ انقلاب تکرار و موجب شکست هیمنه و ابهت آمریکا شده است.

 

وی به توطئه های مختلف امریکا علیه ایران از جمله صحرای طبس اشاره کرد و گفت: در ان سال رصد اطلاعاتی ما و توان مقابله با امریکا ضعیف بود و امریکایی‌ها با توان مضاعف و هلیکوپترهای مجهز در صحرای طبس با برنامه ای مشخص حاضر شدند تا ثابت کنند آمریکا قدرتمندترین کشور دنیاست اما زمانی که همه خواب بودند، با طوفان شن بو برخورد هلیکوپتر با هواپیما و جهنمی که ابابیل ایجاد کرد، یکباره در صحرای دور افتاده گورستانی از متجاوزان آمریکایی ایجاد شد و این عظمت انقلاب است.

 

سرمدی یادآور شد: امروز به جایی رسیده ایم که دنیا در مقابل با آمریکا حرف اول در دنیا را می‌ز‌نیم و در مقابل عظمت شهدا و ملت زانو زدند. و با افتخار به شهدا اعلام می‌کنیم که ایران مانند همیشه سرافراز و سربلند ایستاده است.

 

وی با بیان اینکه امروز نحوه ایستادگی و مبارزه با آمریکا فرق کرده، گفت: یک زمانی راهپیمایی و شعار دادن بر علیه آنان بود امروز صحنه صحنه مبارزه با تروریسم اقتصادی است.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه امروز دشمن اشتغال، مسکن، ازدواج جوانان را هدف قرار داده است، گفت: باید همه مردان مرد از مجلس، دولت، دستگاه قضا گرفته تا روحانیون و ائمه جمعه و توده های مردم متحدانه در این جبهه جدید دشمن بایستند و توطئه آنان را خنثی کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به رهبری و با مصوبات متعدد بحث معیشت، اقتصاد و فرهنگ مردم را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

سرمدی اذعان کرد: مردم پای مشکلات ایستاده‌اند و ماهم وظیفه داریم که مسائل را ببینیم و با برنامه فکر کنیم و ایران به اوج برسانیم.
بعداز گذشت

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal