آخرین اخبار

14. آبان 1401 - 20:01   |   کد مطلب: 43571
ماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر "به‌شدت مخالف خام‌فروشی هستم"، گفت: خام‌فروشی معادن به‌ضرر اقتصاد استان است.

به گزارش آوای سیدجمال، حمیدرضا حاجی‌بابایی، صبح امروز در جلسه دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی استان همدان، با ابراز اینکه "یکی از مشکلات جدی ما مربوط به خام‌فروشی مواد است"، اظهار داشت: در حوزه معدن به‌شدت مخالف خام‌فروشی هستیم، چرا که سنگ دوریالی از کوه خارج و به استانی دیگر ارسال می‌شود و پس از فرآوری با مبلغ 500 تومان به فروش می‌رسد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "به‌دنبال ارزش افزوده و بازگشت سرمایه به استان هستیم"، گفت: باید مجوز و پروانه بهره‌برداری به افرادی داده شود که سهم تولیداتشان زیاد باشد.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه استان همدان ظرفیت بالایی در حوزه صنعت و معدن دارد، تصریح کرد: بنکداران، شهرک‌های صنعتی و فناوری‌های برتر و منطقه ویژه اقتصادی همدان نشان‌دهنده فعالیت‌های اقتصادی مؤثر این استان است.

 

وی با تأکید بر این‌که در استان همدان مشکلاتی وجود دارد و تولیدکنندگان و صنعتگران، حرف‌هایی دارند که باید به گوش مسئولان برسد، تصریح کرد: به همین منظور از وزیر صنعت، معدن و تجارت دعوت کردیم که برای گفت‌و‌گو با تولیدکنندگان، صنعتگران و سرمایه‌گذاران استان همدان در این استان حضور پیدا کند./تسنیم

 

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal