آخرین اخبار

19. آبان 1401 - 13:22   |   کد مطلب: 43617
علی رغم اینکه کماکان در برخی از نقاط شهر ادسآباد شاهد قطعی آب هستیم، اما مسئولان استانی می گویند که قطعی های مورد آب شرب این شر بدراشته شده است!

به گزارش آوای سیدجمال، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفته: در حال حاضر به خاطر حفر سه حلقه چاه جدید وارد مدار شده اسدآباد که با اعتبار تعهدی حفر و تجهیز شد هشت میلیارد بدهکار پیمانکار هستیم.

در همین رابطه با پیگیری فرماندار و دادستان اسدآباد موفق به انعقاد قرار داد با  دو نفر از کشاورزان برای استفاده از چاه کشاورزی آنان  در استفاده از آب شرب  شهر اسدآباد شدیم .

خوشبختانه با وارد مدار شدن این دو حلقه چاه کشاورزی برای استفاده از آب شرب اسدآباد #قطعی‌های  موردی  #روزانه که در  برخی مناطقی از این شهر  وجود داشت #برداشته_شده است اما کاهش فشار و مدیریت فشار را باید  در شب‌ها داشته باشیم و  همچنان ادامه دهیم  به‌ویژه هم اکنون  که چاه کشاورزی وارد مدار شده است.

در شش ماه دوم سال‌جاری #شش_حلقه_چاه_جدید_آب شرب برای شهرستان اسدآباد #حفر ، احداث و #وارد_مدار خواهد شد.
چاه ها منابع ناپایدار و نامطمئن  به‌‍ویژه با وضعیت بارش‌ها و اُفت سفره‌های آب زیرزمینی هستند، پیشنهاد  ما این است که برای زمان ترسالی و زمانی که بارش مناسب داشته باشیم بتوانیم‌ از سد نعمت آباد اگر چه کاربرد و تخصیص آن کشاورزی است  تخصیص آب  برای آب شرب بگیریم  و این امر نیازمند پیگیری نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از طریق وزارتخانه خواهد بود./ایسنا

 

پ.ن: البته آقایان مسئول بهتر است که با کمی روراستی با مردم، بر طبل عدم قطعی آب نکوبند چرا که همچنان در برخی از مناطق شاهد قطعی آب به خصوص مناطق آپارتمان نشین ها و خیابانهای با لوله های فرسوده آب مثل 15 خرداد هستیم، کمااینکه همچنان به دلیل شکستگی لوله ها در برخی نقاط و عدم به موقع رفع شکستگی ها علی رغم اطلاع رسانی شاهد هدررفت آب هستیم.

#آوای_سیدجمال؛ نخستین و تنها سایت خبری در #اسدآباد
 https://t.me/avaseyedjamal

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal