آخرین اخبار

25. آبان 1401 - 16:51   |   کد مطلب: 43669
سرهنگ امیدعلی الیاسی از استارت برگزاری یادواره خانوادگی شهدا در منزلشان در هفته بسیج خبر داد و گفت: بنا داریم یادواره ها را به سبک جدید در منازل خاانواده‌های شهدا برگزار و یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته بسیج این شهرستان بسیج را یادگار امام ره خواند و اظهار کرد: بسیج در عرصه های مختلف محرومیت زدایی، سازندگی، جنگ نرم، سیل و زلزله، مبارزه با ویروس کرونا، خنثی کردن فتنه های شوم دشمن و ضدانقلاب‌ها و دفاع مقدس حضور پررنگ داشته است.

 

وی بااشاره به نامگذاری هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر، با شعار بسیج خدمتگزار ملت، افزود: بسیجیان پاک ترین و شجاع ترین افراد جامعه هستند که در راه دفاع از میهن و انقلاب با جان و آبرو برای دین خدا مایه می‌گذارند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه برای هفته بسیج در سطح شهرستان اسدآباد، افزود: هر پایگاه بسیج به صورت مجزا برنامه هایی دارد که البته تعدادی برنامه ها به صورت شاخص و شهرستانی است.

 

‌وی دیدار اقشار مختلف بسیجیان با امام جمعه، رزمایش شکوه و اقتدار بسیج در ۵ آذر، تجلیل از فعالان فضای مجازی و طرح ثامن، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری، یادواره شهدای بسیج اصناف، بسیج فرهنگیان و دانش اموزی در مدارس، رزمایش کمک مؤمنانه، همایش میقات صالحین، برگزاری یادواره های شهدا، ارائه خدمات پزشکی رایگان در درمانگاه شهید قهاری، برگزاری اردوهای جهادی، نشست جهاد تبیین در مساجد، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی میز خدمت در مساجد روستایی، غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدای بسیجی را از جمله برنامه های این هفته در سطح شهرستان اسدآباد برشمرد.

 

الیاسی از استارت برگزاری یادواره خانوادگی شهدا در منزلشان خبر داد و گفت: بنا داریم یادواره ها را به سبک جدید در منازل خاانواده های شهدا برگزار و یادو خاطره آنان را گرامی بداریم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal