آخرین اخبار

25. آبان 1401 - 17:56   |   کد مطلب: 43671
دکتر الهه عزتی از ویزیت رایگان و خدمات پزشکی متخصصان به بیماران در درمانگاه شهید قهاری اسدآباد به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: این پزشکان متخصص که شامل قلب، داخلی، اطفال ، مامایی، عمومی، زنان و زایمان، می شود، در روزهای 29، 30 آبان و اول آذرماه از ساعت 15 الی 18 خدمت رایگان خواهند داشت.

به گزارش آوای سیدجمال،دکتر الهه عزتی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته بسیج از ویزیت رایگان در درمانگاه شهید قهاری سعید این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه به مناسبت هفته بسیج با مشارکت  و همکاری سپاه و بسیج و دانشکده علوم پزشکی در طی 3 روز انجام می‌شود.

وی گفت: تعدادی از پزشکان متخصص از جمله متخصصان  قلب،  در روزهای 29، 30 آبان و اول آذرماه با در درمانگاه شهید قهاری مستقر و از ساعت 15 الی 18 ویزیت رایگان خواهند داشت.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزود: به مناسبت هفته بسیج و در این ایام گروه پایش فشار خون نیز در محل درمانگاه بسیجیان شهید قهاری مستقر و انجام می شود.
وی یادآور شد: در این سه روز یک پرستار خانم و اقا جهت تزریقات برای خدمات پزشکی رایگان به بیماران در درمانگاه شهید قهاری حضور خواهند داشت.

 

درمانگاه شهید قهاری در خیابان سیدان واقع شده است.

 انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal