25. تير 1398 - 15:34   |   کد مطلب: 32908
رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی اسدآباد از پذیرش و ویزیت رایگان 22 هزار و685 بیمار در درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان طی سه ماه ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، نسترن رضاپور در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به اینکه ویزیت بیماران این درمانگاه در سال گذشته نسبت به مشابه سال قبل از افزایش 2 برابری برخوردار بود، تصریح کرد: سال گذشته 85 هزار بیمار و در 3 ماه ابتدای امسال  22 هزار و 685  نفر توسط پزشکان عمومی درمانگاه ویزیت و پذیرش شده اند.

وی با اشاره به فعالیت 3 پزشک عمومی در درمانگاه تأمین اجتماعی اسدآباد افزود: به صورت میانگین سال گذشته ماهیانه 7 تا 8 هزار بیمار توسط هر پزشک در این درمانگاه ویزیت و پذیرش شده است.

رضاپور در ادامه با بیان اینکه فعالیت واحد دندانپزشکی این درمانگاه در اواخر مردادماه سال گذشته آغاز شد، خاطرنشان کرد: در 3 ماه ابتدای امسال توسط واحد دندانپزشکی درمانگاه تعداد 512 مورد خدمات دندانپزشکی شامل لازم شامل جرم گیری، جرم گیری هر دوفک، ترمیم، کشیدن دندان، جراحی بافت نرم و جراحی بافت سقف به بیماران ارائه شده است.

وی یادآور شد: طی  راه اندازی واحد دندانپزشکی درمانگاه از اواخر مردادماه سال گذشته در این مدت کوتاه رضایتمندی مراجعان از این واحد بالا بوده و هیچ گونه تبعیضی برای بیماران در نوبت گیری با توجه به نوبت دهی کاملا غیرحضوری از طریق تلفن و یا اینترنت وجود نداشته و همه افراد شانس برابر دارند.

رضاپور همچنین از انجام 12 هزار مورد آزمایش رایگان توسط واحد آزمایشگاهی درمانگاه در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: در 3 ماه ابتدای سال برای  908  بیمار آزمایش رایگان توسط واحد آزمایشگاه درمانگاه انجام گرفته که تعداد این آزمایش ها 3247 مورد بوده است.

رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی اسدآباد عنوان کرد: طی 3 ماه ابتدای امسال 55 هزار و 898 قلم داروی رایگان برای بیماران پذیرش شده این درمانگاه نسخه شده است.
انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal