آخرین اخبار

4. آذر 1401 - 20:06   |   کد مطلب: 43753
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۴۰۴ بیمار مشکوک به کرونا به بیمارستان‌های همدان مراجعه کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، علیرضا توقیری گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۴ نفر است. 

او گفت: ۳۶ بیمار بستری مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان شناسایی شدند و شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های این استان به ۱۵۱ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان در ۲۴ ساعت گذشته صفر بود و شمار متوفیان کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۴۱۴ نفر رسید.

به گفته توقیری ، در حال حاضر شمار بیماران مبتلا به کرونا که در بخش مراقبت‌های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی این استان بستری هستند نیز به هشت نفر رسیده است.

او گفت: مجموع بیماران کرونایی شناسایی شده در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۱۴۹ هزار و ۸۷۰ نفر رسیده است. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۲۳۸ هزار و ۳۸۹ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

توقیری افزود: یک میلیون و ۳۸۸ هزار و ۵۴۳ نفر در استان همدان دُز اول، یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۵۲۱ نفر دُز دوم، ۵۸۷ هزار و ۲۱۳ نفر دُز سوم و ۳۲ هزار و ۱۱۲ نفر دُز چهارم را تاکنون دریافت کرده اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal