آخرین اخبار

21. فروردين 1402 - 21:18   |   کد مطلب: 44707
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی شهرستان اسدآباد از فوت دو بیمار مبتلا به کرونا از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، دکتر حامد صفاری اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون در شهرستان اسدآباد دو نفر بیمار مبتلا به کرونا فوت شده ضمن اینکه یک مورد مبتلا به کرونا نیز طی مدت فوق به استان همدان اعزام شد که این بیمار نیز فوت و جزء آمار شهرستان به شمار نمی‌رود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون شهرستان اسدآباد دارای ۳۱ مورد تست مثبت کرونا بوده که در سامانه ثبت شده است‌، اضافه کرد: از این تعداد، ۲۸ بیمار با حال مساعد از بیمارستان مرخص و سه نفر از بیماران شامل دو نفر در شهرستان و یک نفر در استان فوت شده‌اند.

صفاری با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان در رنگ بندی جدید کرونا تصریح کرد: در این رابطه مانند گذشته به تداوم استفاده از ماسک و رعایت موارد پروتکل های بهداشتی تأکید و توصیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سرایت سویه جدید کرونا از شخصی به شخص دیگر بسیار زیاد بوده اما علائم آن ممکن است به نسبت سویه های گذشته کمتر بوده و مانند قبل سرفه و تنگی نفس شدیدی نداشته باشد.

وی گلودرد، تب و لرز و بدن درد را از علائم مهم سویه جدید کرونا دانست و یادآور شد: برای جلوگیری از ابتلا به سویه جدید کرونا علاوه بر تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک، لازم است مردم نسبت به تغذیه خود و خانواده توجه ویژه‌ای داشته باشند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی شهرستان اسدآباد در پایان بیان کرد: استفاده از انواع ویتامین ها و جبران کمبود ویتامین D بدن نیز برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری ضرورت ضرورت دارد./ایسنا

انتهای پیام
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal