آخرین اخبار

18. آذر 1401 - 13:26   |   کد مطلب: 43879
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با قدردانی از قوه قضاییه برای اعدام اغتشاشگران، گفت: توقع داریم دستگاه قضایی با مزدوران، متجاوزان، ارازل و اوباش و تهدیدکنندگان امنیت مردم ذره ای مماشات نداشته باشد. آنان از صهیونیست و اسرائیل دستور و پول گرفتند که آشوب به پا کنند، بنابراین باید با انان برخورد شود.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۱۸ آذرماه این شهر بااشاره به شهادت حضرت فاطمه س، اظهار کرد: بعضی مواقع جوانان می‌پرسند: واقعا حضرت علی ع بود و حضرت فاطمه س را سیلی زدند؟، بله ایشان در حیاط خانه نشسته بود و حضرت زهرا س را بین در و دیوار گذاشتند، دست زهرا س بر کمربند حضرت علی ع بود و آن نانجیم گفت دست فاطمه س را کوتاه کنید!

 

وی گفت: اینکه یک عده ارازل و اوباش جرأت پیدا کنند، در پایتخت و کشور جمهوری اسلامی عربده بکشند و بسیجی کشان راه بیندازند، حاکمیت مأمور به سکوت است تا مردم ماهیت آنان را بشناسند. بسیجی‌ها اگر اجازه داشتند با چنگ و دندان ارازل خورد می کردند اما بخاطر اینکه جامعه دو قطبی نشود،اقدام نکردند.
 

 امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه تمام سرکرده های اغتشاشگران شناسایی کرده اند، افزود: آنان فکر می کردند که نظام خواب است و یک عده ارازل و اوباش در بازار راه بیفتند و تهدید کنند یا ببند یا می‌کشیم. یا ببند یا اتش می‌زنیم، ماهیت انان را مردم شناختند‌ .

 

 وی تصریح کرد: عده ای که ارازل اوباش بوده و با کارت جعلی در دانشگاه شریف وارد شدند، سخنان رکیک فریاد می زدند که در چاله میدان هم این سخن ها گفته نمی‌شود. موحدی گفت: تاریخ امروز تکرار است و جریان خبیث در مقابل حق در زمان امیرالمؤمنین ع، هم بود و امروز هم هست، دشمن میدان را باز بییند، همان جنایت را تکرار خواهد کرد که البته انجام داد.

موحدی خاطرنشان کرد: یک عده بی نزاکت می خواهند خود را نماینده مردم معرفی کنند، درحالی که مردم با ادب، بانزاکت، و محترم هستند.
 

 وی با قدردانی از قوه قضاییه برای اعدام اغتشاشگران، گفت: توقع داریم دستگاه قضایی با مزدوران، متجاوزان، ارازل و اوباش و تهدیدکنندگان امنیت مردم ذره ای مماشات نداشته باشد. آنان از صهیونیست و اسرائیل دستور و پول گرفتند که آشوب به پا کنند، بنابراین باید با انان برخورد شود.

امام جمعه اسدآباد به بیانیه خاتمی، رئیس جمهور اسبق ایران و دولت اصلاحات هم اشاره کرد و گفت: یکی برود این آقای محترم را از توهم و خواب بیدار کند، بگوید که انان که به پا خواستند، دانشجو نیستند و یک عده اندک دانشجو بین انان است، بیشتر ارازل و  اوباش هستند و ۷۷ درصدشان سواد زیر دیپلم دارند، یک عده از نجابت نظام اسلامی سواستفاده کردند، اساتید را در برخی دانشگاهها تهدید کردند، و کلاس ها را تعطیل کردند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal