آخرین اخبار

27. دى 1401 - 13:05   |   کد مطلب: 44174
سرهنگ علی فکری با بیان اینکه غلطت مه در برخی محورها بیشتر و در برخی محورها سطح افق دید تا بیست متر هم کاهش یافته، گفت: بااقداماتی که صورت گرفته، مشکل خاصی نداریم و تردد وضعیت عادی به خود گرفته است.

سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راه استان همدان در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال، بااشاره به مه‌گرفتگی در سطح برخی از جاده‌های استان، اظهار کرد: امروز دومین روزی است که بعداز بارش اولین برف زمستانی شاهد مه گرفتگی از ساعت ۲۲ شب گذشته تا پیش از ظهر امروز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه غلطت مه در برخی محورها بیشتر و در برخی محورها سطح افق دید تا بیست متر هم کاهش یافته است، افزود: تمام تلاش همکاران ما این است که در مه با انجام اقداماتی از بروز حوادث به خصوص تصادفات زنجیره‌ای جلوگیری کنند.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه در این شرایط مه چندین حلقه لاستیک برای آگاهی‌بخشی به رانندگان روشن شده، گفت: بااقداماتی که صورت گرفته، مشکل خاصی نداریم و تردد وضعیت عادی به خود گرفته است.

وی با ارائه نکات ایمنی برای بور از شرایط مه، گفت: در شرایط که مه وجود دارد، رانندگان باید چراغ ماشین را روشن کنند، بهاری و تهویه خودرو روشن باشد، رعایت فاصله طولی مدنظر باشد، از سبقت و عجله در رانندگی پرهیز شود.

به هر دلیلی برای خودرویی مشکل فنی پیش آمد، باید به هرطریقی خودرو را از جاده خارج کنند و از توقف سرنشین خودرو در کنار خودرو پرهیز شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal