آخرین اخبار

8. بهمن 1402 - 0:02   |   کد مطلب: 47163
رئیس پلیس راه استان همدان:
گردنه اسدآباد مسدود نیست
رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه گردنه اسدآباد علی‌رغم بارش سنگین برف مسدود نیست، گفت: بعضاً برای سهولت و سرعت در انجام برف‌روبی توسط راهداری، مسیر به صورت مقطعی بسته می‌شود.

علی فکری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» از بارش برف سنگین و کولاک در محور گردنه شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر جاده گردنه این شهرستان مسدود نیست و بعضاً برای انجام عملیات برف‌روبی در این مسیر جلوی وسایل نقلیه نگه داشته می‎شود تا عملیات برف‌روبی توسط راهداری به سرعت و سهولت  انجام شود.

 

 

وی تأکید کرد: هم اکنون تردد در دو مسیر شهرستان اسدآباد به سمت همدان و همدان به سمت این شهرستان به سهولت در حال انجام است و مشکل خاصی نیست.

 

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به وضعیت گردنه‌های دیگر استان همدان، اذعان کرد: امروز هیچ حادثه تصادفی در مسیر گردنه اسدآباد رخ نداده و مورد خاصی نبوده است.

 

وی به وجود زنجیرچرخ در وسایل نقلیه تأکید کرد: در صورتی که وسیله نقلیه‌ای فاقد زنجیرچرخ باشد، پلیس اجازه تردد به آن داده نخواهد داد.

 

فکری با اشاره به طرح زمستانی اینکه  از ۲۰ آذرماه امسال آغاز شده، گفت: طرح زمستانی به صورت شبانه‌روزی آغاز شده و با فعالیت ۸۰ تیم پلیس در هفت پایگاه این استان آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

 

وی یادآور شد: هم‌کنون نیروهای پلیس، راهداری، هلال‌احمر در مسیر گردنه شهرستان اسدآباد مستقر و به خدمات‌رسانی به مردم می‌پردازند.

 

گردنه شهرستان اسدآباد یکی از گردنه‌های صعب‌العبور استان همدان در سطح کشور است که امشب با بارش سنگین برف و کولاک و مه‌گرفتگی همراه است و می‎طلبد رانندگان از سفر غیرضروری خودداری و پرهیز کنند.

 

در صورتی هم که رانندگان سفر ضروری دارند، حتماً تجهیزات و وسایل ایمنی، لباس گرم و زنجیرچرخ همراه داشته باشند، پلیس در این باره هشدار داده است.

 

از ابتدای فصل زمستان امسال تاکنون این اولین برف سنگین است که در گردنه شهرستان اسدآباد  در حال بارش است.

 

عصر امروز هم در گردنه اسدآباد بارش پراکنده باران و مه‌گرفتگی بود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal