8. بهمن 1401 - 15:40   |   کد مطلب: 44280
شهروندی با ارسال پیامی به این رسانه از وضعیت خدمات رسانی به مردم در بانک ملی مرکزی گلایه مند بود.

به گزارش آوای سیدجمال، در پیام‌ی که به این رسانه، نشان از مشکلاتی در حوزه بانک‌ها و شلوغی و معطل شدن شهروندان جهت انجام امورات خود دارد.

در این پیام آمده:

 سلام امروز بانک ملی بودم تعداد زیادی از مشتریان بودن از ۶باجه  فقط سه باجه مشغول کار صندوق سیبا بودند(به صورت نوبتی) وقتی یکی از مشتری شروع به اعتراض کردن با صدای بلند شدن کارمند بانک جواب دادن نیرو نداریم سروصدا نکن،  پس این همه جوان بیکار تحصیل کرده نمیتونه برای شهر خودمون به کار گرفته بشه که هم کمبود نیرو بانک ملی جبران بشه هم کار مشتریان در این سرما و شلوغی کار و نزدیک عید رفع راه بیفته کدوم مسئول باید جواب گو باشن
من خودم ساعت ۹و ۱٠ دقیقه نوبت گرفتم ساعت ۱٠و۲٠نوبتم شده ۵۴نفر مشتری جلوم بودن ممنون از پیگیریتون

 

پ ن: انتظار می رود که آقای فرماندار و البته مسئولین حوزه بانکها از روند خدمات رسانی به شهروندان بازدیدی از بانکها به خصوص بانک ملی که یک مخاطب در پیامی مشکل آن را به این رسانه ارسال کردهف داشته باشند.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal