آخرین اخبار

17. بهمن 1401 - 19:40   |   کد مطلب: 44364
در پنجمین روز از دهه فجر با حضور استاندار همدان پروژه‌های زیرسازی و آسفالت محوطه دانشگاه، گلخانه تحقیقاتی هیدروپونیک و ساختمان انتشارات دانشجویی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آوای سیدجمال، دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی برای اجرای این سه پروژه ۴ میلیارد ریال هزینه صرف کرده است.
در آئین بهره برداری از این پروژه‌ها علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان با اشاره به پروژه های این دانشگاه اظهار کرد: بعضا" برخی از این پروژه‌ها نیاز به اقدامات تکمیلی دارد.

وی گفت: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب فرهنگی است و امام ره و رهبری هم نگاهشان توجه به مسائل فرهنگی است،  دهه ۷۰ مکررا روی موضوع فرهنگی تأکید داشتند، اگر چه خیلی ها از ما غفلت کرده ایم و باید پاسخ دهیم.

 استاندار همدان دانشگاه را کارخانه آدم سازی دانست و تصریح کرد: اگرچه دوران مدرسه و ابتدایی خمیرمایه انسان شکل می‌گیرد اما انسان‌ها در دانشگاه روش و منش را انتخاب می کنند و اغتشاشات اخیر نشان داد که ما باید بیدار و هوشیار باشیم.

وی با مقایسه سواد در دوره قبل و بعداز انقلاب، خاطرنشان کرد: نظام شاهنشاهی و طاغوت پایه خود را بر جهل و نادانی انسانها گذاشته بود اما بعدا پیروزی انقلاب ما در زمینه علم و دانش در ترازهای بین المللی رشد داشتیم.

قاسمی‌فرزاد به سفر رئیس جمهور و اختصاص اعتبارات به دانشگاه سیدجمال اشاره کرد و افزود: در دیدار اخیری که با وزیر علوم داشتم، از اعتبارات سفر ریاست جمهور نسبت به دانشگاههای استان رضایت داشت.

در ادامه سرودی که با عنوان "اسدآباد" به همت روابط عمومی و مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آهنگ سازی و ساخته شده بود، با اجرای گروه نور المهدی رونمایی شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal