آخرین اخبار

20. بهمن 1401 - 15:50   |   کد مطلب: 44389
سردار مظاهر مجیدی با اشاره به تصمیم حکیمانه و دلسوزانه رهبری در عفو بسیاری از زندانیان اغتشاشات، گفت: عکس‌العمل آنان که ادعای دلسوزی مردم را دارند و مقابل عفو پدرانه رهبری واکنش نشان می‌دهند، عکس‌العملی ریاکارانه است، چرا که در زمان دستگیری آنان هم همین‌گونه عصبانی بودند و امروز هم در عفوشان ناراحت و نگران.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در یادواره شهدای شاخص سال(محمدعلی و نورمراد عبدکوند) و ۴۰۳ شهید شهرستان اسدآباد که در مسجد جامع این شهر و در نهمین روز از دهه فجر انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: اگر به زمان قبل از انقلاب برگردیم، می‌بینیم که نظام سلطه زیر سیطره غرب و شرق قرار گرفته بود و آنان تعیین کننده حکومت‌ها در جهان بودند، در بررسی انقلاب‌های قبل از انقلاب اسلامی، هر کدام از این انقلاب‌ها ایجاد شده و سیر صعودی داشته و به یکباره در مدت کوتاهی نزولی و به دوران قبل از انقلاب خود باز گشته‌اند.

 

وانمود می‌کردند دین افیونی برای جامعه است
وی گفت: این چنین وانمود شده بود که دین در جامعه همانند افیونی برای جوامع است و برای انسان عقب ماندگی می ‌آورد، باورشان نبود که انقلاب دینی بتواند ماندگار و پایدار بماند.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: سیاست‌هایی که استکبار با عزل و نصب پادشاهان در ایران داشتند و به قدری روی ساز و کار این کشور کار کرده بودند و این باورها نبود که بشود این نظام سلطه را تغییر داد.

 

سربازانی که به قول امام ره در گهواره بودند، در مقابل دشمن ایستادند
وی با اشاره به فرمایش امام(ره) که فرمود سربازان من در گهواره هستند، گفت: این دور نگاه عجیب و عمق نگاه امام به مردم بود که زمان به نتیجه رسیدن انقلاب همانان که در گهواره بودند، سرباز 15 ساله ای شد که مقابل دشمن و پای انقلاب ایستاد.

 

مجیدی با بیان اینکه باور امام به خود و مردم و مکتب‌اش عامل اصلی انقلاب اسلامی شد، افزود: یکی از سبب‌های اصلی اوج گرفتن انقلاب در همدان زمانی بود که در تشییع جنازه آیت‌الله همدانی اتفاق افتاد و حضور آیت الله شهید مدنی در همدان هدایت انقلاب را بر عهده گرفت.

 

آیت الله شهید مدنی هدایت انقلاب را برعهده گرفت
وی ادامه داد: حضور آیت الله شهید مدنی  استمرار و تداوم انقلاب را تضمین کرد، وقتی آمریکایی‌ها در تهران شروع قتل عام کرده و جمعه خونین در روز 17 شهریور به راه انداختند، دشمن ارتش را استانهای مختلف به سمت تهران روانه می‌کند تا کشتار مردم را ادامه دهد، و در اینجا آیت الله مدنی با فراخوان مردم جلوی تانکها را گرفته و اجازه نمی‌دهد که آن‌ها به تهران برسند.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان  با بیان اینکه در ۳۰ مهر هم در شهرهایی مانند همدان و نهاوند وقتی مجسمه شاه را از میادین بر می‌دارند، زمینه انقلاب اسلامی فراهم می‌شود و امروز بعداز ۴۴ سال از پایداری انقلاب می‌بینیم که چطور دست خدا بر سر این انقلاب بوده است.

دست خدا بر سر این انقلاب اسلامی بوده و هست
وی با بیان اینکه امام ره کار بزرگ و معجزه آسای را در پیروزی انقلاب انجام می‌دهد، افزود: خیلی از انقلاب‌ها بعداز ده‌ها سال به انحراف رفتند اما انقلاب اسلامی بعداز 44 سال هنوز پایبند به اصولی است که بر مبنای دین و قران ایجاد شده است.

 

مجیدی با اشاره به اینکه اگر امام بود و مردم نبودند ما نمی‌توانستیم انقلاب کنیم چرا که با پیوستگی و یکپارچگی مردم در کنار امام راحل این انقلاب محقق شد، افزود: امروز با وجود مردم از گردنه های سخت انقلاب عبور کرده‌ایم و بعداز ۴۴ سال پیوستگی را داریم و این عامل ناامیدی و شکست استکبار است.

 

گردنه های سخت انقلاب را رد کردیم
وی به عملیات والفجر ۸ اشاره کرد و گفت: ما معتقدیم اگر سردارانی چون شهید سلیمانی و قهاری سعیدها و عبدکوندها را تقدیم کرده‌ایم، نتیجه انقلاب اسلامی است و باور این انقلاب باعث شد فرزندانی چون حاج قاسم، سردار قهاری، شهیدان عبدکوند تربیت شود، درواقع مردم در جنگ پخته شدند تا اینکه توانستیم مقاومت کنیم.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه جوان امروز ما باید متوجه باشد که در مقابل سختی‌ها ایستادگی و مقاومت کند، افزود: وقتی عملیات والفجر 8 اتفاق افتاد، بسیاری از رزمندگان اسدآباد از جمله شهید خلیل صفایی در این عملیات و در گردان ما بود، سه بار ما به دشمن بعثی حمله کردیم و موفقیت داشتیم، وقتی برای بار چهارم می‌رفتیم که گردان را تقویت کرده و به میدان برگردیم، شب عملیات گردان 151 ملایر قرار بود به  دشمن بزند که آن شب شهید خلیل صفایی التماس می‌کرد که در آن عملیات باشد، به او الهام شده بود شهید می‌شود، و همین هم شد.

برای پایداری انقلاب راهی جز مسیر شهدا نیست
وی با اشاره به اینکه  اگر افتخار داشتید در یادواره شهید شرکت کنید، بدانید توجه خدا به شما داشته که در این سرما و برف حاضر شوید و مسیری که شهدا رفتند برویم، افزود: اگر می‌خواهیم انقلاب را پیش ببریم، راهی جز این نداریم که مسیر شهدا را برویم.

 

مجیدی با تأکید بر انتقال مفاهیم مسیر شهدا به جوانان، خاطرنشان کرد: ما هرچه به ظهور امام زمان(عج) نزدیک‌تر شویم، فتنه‌ها بیشتر و سخت‌تر می‌شود، باید بصیرت را بالا برد و بشناسیم کارگردان این فتنه‌ها چه کسانی هستند.

 

بصیرت‌تان را بالا ببرید/دشمن از ما عصبانی باش و بمیر
وی در بخش دیگری از سخنانش به عفو بسیاری از زندانیان اغتشاشات پرداخت و گفت: وقتی در اغتشاشات برخی از جوانان که اقدام به سنگ پرانی می‌کردند را دستگیر و روانه زندان شدند، دشمن روی این مسئله تبلیغات زیادی کرد، حال که با تصمیم رهبر فرزانه و حکیم و دلسوز برای عفو آنان، ببینید چه کسانی ناراحت و نگران می‌شوند، اگر آنان دلسوز مردم هستند، این عکس‌العمل آنان چیست، نتیجه می‌گیریم این عکس‌العمل ریاکارانه است، به آنان می‌گوییم از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به پرده برداشتن ارتش جمهوری اسلامی از یک پایگاه هوایی که تمام امکانات آن زیر زمین است، گفت: حرکت ارتش قهرمان این پاسخ دندان شکن به آمریکایی ها دادند و این عنایت خداست که در شرایط سخت و تهدید و تحریم پرده از این حرکت بزرگ بردارد.

مردم به خود ببالند
وی با اشاره به اینکه ایران قوی است، خطاب به مردم گفت: مردم به خود ببالید، هرچه دشمن قوی تر باشد، نشانه قوی بودن ماست.

مجیدی به خدمات دولت رئیسی هم اشاره‌ای کرد و گفت: آقای رئیسی کارهای بزرگی انجام داده و نمونه آن پرداخت بدهکارهای دولت قبل است.

فروش یک میلیون بشکه نفت در دولت رئیسی اقدام بزرگی است
وی با اشاره به فروش  یک میلیون بشکه نفت در دولت رئیسی، گفت: آنانی که تصور نمی‌کردند در این دولت این میزان نفت به فروش برسد، ببینند که به قدرت الهی، قوت رهبری و پشتیبانی دولت این اقدام بزرگ انجام شده است این درحالی است که در قبل می‌گفتند محال است و نمی‌شود.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه باید شکل اقتصادی رفع و رجوع شود و دولتمردان باید به سمت حل شدن این مشکلات هم بروند که البته قابل حل شدن است، افزود: اگر مشکلاتی که در دیگر کشورها هست، برای ما افتاده بود، سقوط می‌کردیم اما از آنجایی که یک رهبر حکیم این کشور را هدایت می‌کند، به لطف خدا هیچ اتفاقی برای این کشور رخ نخواهد داد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal