آخرین اخبار

13. آذر 1398 - 15:53   |   کد مطلب: 34218
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان خبر داد:
پیشرفت 60 درصدی 187 واحد مسکونی سیل زده در استان همدان
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: از سهمیه بازسازی 500 واحد مسکونی به سپاه، 250 واحد مسکونی نیز احداثی بود که 187 مورد از آنها بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و البته مابقی واگذار شدند.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار مظاهر مجیدی در حاشیه افتتاح خانه‌های بازسازی شده سیل زدگان روستاهای اسدآباد به خبرنگار ما، اظهار کرد: سیل اخیر گریبان‌گیر برخی از مناطق استان همدان هم بود که بازسازی 500 واحد مسکونی به سپاه واگذار کردند که حدود 230 مورد از آنها به صورت مرکت و بازسازی بود که ساخته و تحویل مردم شد.

 

وی ادامه داد: از تعداد 500 واحد مسکونی سیلزدگان 250 واحد مسکونی نیز احداثی بود  که 187 مورد از آنها بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و امیدواریم بتوانیم آنها را کامل کنیم.

 

 

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: در سطح شهرستان اسدآباد هم حدود 22 واحد مسکونی در دست بازسازی است که پنج واحد از آنها به مددجویان و مردم واگذار شد.

 

وی گفت: بازسازی واحدهای مسکونی با مشارکت خود مردم، دستگاه‌های دولتی و بسیج سازندگی بوده است که توانستیم در این مدت کوتاه آنها را به مددجویان و مردم تحویل دهیم.

 

مجیدی با بیان اینکه در زمان افتتاح خانه های بازستازی شده آسیب دیده سیل هدایایی را نیز تقدیم این خانواده ها کرده ایم، گفت: این هدایا شامل تخته فرش، تلویزیون و پتو و پوشاک و یک سبد غذایی است که از طریق کمک های مردمی جمع‌آوری شده است.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal