آخرین اخبار

15. شهريور 1400 - 15:25   |   کد مطلب: 39961
سردار مظاهر مجیدی با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: در گام پنجم امر واکسیناسیون در کمک به دانشگاه‌های علوم پزشکی تعداد 220 نفر از بسیجیان در مراکز واکسیناسیون خدمت جهادی می‌کنند.

سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، صر همدان، با اشاره به پیک جدید کرونا در کشور، اظهار کرد:بر اساس تأکید وزیر بهداشت و فرمانده سپاه کشور، قرارگاه مشترکی را در استان راه‌اندازی کردیم که نسبت به مهار این بیماری تلاش بیشتری شود.

 

وی با اشاره به اینکه سردار فرجی، جانشین سپاه استان به‌عنوان بازرس این قرارگاه مشترک است، افزود: در این زمینه با سرکشی از مراکز واکسیناسیون شهرستان‌ها اقدام شده که بنده هم در بازدید شهرستان اسدآباد حاضر و روند واکسیناسیون را بررسی کردیم که الحمدالله وضعیت خوب است.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه برای اجرای به‌موقع واکسیناسیون نیاز به همکاری مردم است، تصریح کرد: برای شروع آغاز تحصیلی نیاز است که همه خانواده‌ها و فرهنگیان نیست به واکسیناسیون اقدام کنند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: ما در راستای اجری این طرح اقدامات خوبی درزمینهٔ حمایتی، هدایتی، مراقبتی و نظارتی صورت گرفت که در گام پنجم امر واکسیناسیون در کمک به دانشگاه‌های علوم پزشکی کمک کردیم، در این زمینه تعداد 220 نفر از بسیجیان در مراکز واکسیناسیون حاضر و به این امر کمک می‌کنند.
انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal