آخرین اخبار

9. اسفند 1401 - 17:53   |   کد مطلب: 44553
درخواست دبیر مجمع فعالان جمعیتی استان همدان از فرماندار اسدآباد:
بانک‌ها در پرداخت به موقع تسهیلات فرزندآوری توجیه شوند
دبیر مجمع فعالان جمعیتی استان همدان با تبیین قانون جوانی جمعیت برای فرماندار اسدآباد از وی خواست خدمات تشویقی فرزندآوری را زودتر و به موقع به خانواده‌ها ارائه کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، ظهر امروز دبیر مجمع فعالان جمعیتی استان همدان به همراه کنشگران و فعالانی از قرارگاه جبهه فرهنگی انقلاب در اسدآباد با فرماندار این شهر دیدار کردند.

دبیر مجمع فعالان جمعیتی استان همدان در این دیدار با اشاره‌ای به قانون جوانی جمعیت و برخی خدمات تشویقی دولت به خانواده‌ها برای فرزندآوری، از فرماندار خواست با توجیه کردن بانک‌ها در پرداخت تسهیلات بانکی به موقع این امر را سرعت ببخشند.

وی همچنین با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و افزایش جمعیت گفت: ایشان وضعیت جمعیت و آینده کشور را دهشتناک خواند که باید مجموعه دولت در شهرستانها برای این امر کمک شایانی داشته باشد.

دکتر الهه عزتی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هم در گزارشی از وضعیت قرارگاه جوانی جمعیت در این شهرستان، گفت: ما در راستای توجه به افزایش جمعیت یک مورد عطاری که اقدام به فروش قرص سقط جنین می‌کرد، پلمپ شد.

وی از کاهش ۵ درصدی از عمل سزارین در بانوان باردار خبر داد و گفت: تاکنون در راستای فرزندآوری ۲۳۴ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal