آخرین اخبار

24. فروردين 1402 - 15:14   |   کد مطلب: 44735
نماینده مردم اسدآباد گفت: اقدام دولت در تغییر برخی از اعضای کابینه و تیم دولت حرکت خوب، لازم و موثری است و معتقدم زودتر از این‌ها باید این تغییرات انجام می‌شد.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی با اشاره به اعلام تغییر چند تن از اعضای کابینه از سوی دولت با بیان اینکه دغدغه نمایندگان مجلس از مدت‌ها پیش عدم هماهنگی تیم اقتصادی دولت در حل معضلات مردم بود و از مدت‌ها قبل احساس می شد که دولت باید تغییراتی را در این جهت داشته باشد، گفت: معتقدم مجلس در جایگاه نظارتی خود محکم پای نظارتش نبود و باید خیلی زودتر از اینها به این مساله با ابزارهایی که در اختیار داشت ورود پیدا می‌کرد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: تصمیم دولت در جهت تغییر و اصلاح  ضروری است و حتما در راستای اصلاح وضعیت، مهم است.

این نماینده مجلس اظهار کرد: در بحث جهاد کشاورزی از مدت‌ها قبل قابل پیش بینی بود که در موضوع مرغ و گوشت و لبنیات آشفته بازار داشته باشیم، که باید زودتر از اینها به این مساله پرداخته می‌شد. در هر حال معتقدم این تغییرات به ویژه در سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهاد کشاورزی موثر و لازم است.

سرمدی ادامه داد: به نظر می آید افراد معرفی شده از سوی دولت نسبت به مدیران قبلی که بر سر کار بودند، کارنامه موفق‌تری دارند اما به نظرم این تغییرات و جراحی‌ها باید چه در مجلس چه در دولت زودتر تشخیص داده شود و نسبت به رفع مشکلات و موانع اقدام شود. / ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal