آخرین اخبار

30. فروردين 1402 - 16:42   |   کد مطلب: 44783
حجت‌ا‎لاسلام مرتضی موحدی با بیان اینکه به مدیران اسدآباد گفته‌ام در انتقاد خبرنگاران سعه صدرتان را بالا ببرید چرا که آنان چشم بینای جامعه‌اند، گفت: فعالان رسانه‌ای به جای توهین در چارچوب مطالبه‌گری کنند، البته در اسدآباد امور فشل و نابسامان زیاد است و باید برای سامان دادن به آن با کمک رسانه و تریبون نماز جمعه مدیران را پای کار آورد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌ا‎لاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در جمع خبرنگاران و فعالان مجازی این شهرستان تربیون نماز جمعه را جایگاه حاکمیتی و مردمی خواند و اظهار کرد: با وجود این جایگاه و مطالبه‌گری در تربیون آن مدیر ناچار است که پاسخگو باشد، بنابراین دغدغه اصلی امام جمعه این است که مدیر پاسخگو باشد و ظرفیتش را برای حل مشکلات به کار بگیرد، و از خدایش است که رسانه هم به کمک او بیاید.

وی با تأکید بر ارتباط بیشتر خبرنگاران و رسانه ها با امام جمعه، گفت: هیچ منتی ندارم که من شما را کمک می‌کنم، بلکه این شما هستید که ما را کمک می‌کنید تا شهر بهتری داشته باشیم.

دغدغه امام جمعه هم پاسخگوی مدیر است

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه قرآن می‌فرمایید اگر به نماز جمعه اهتمام نداشته باشید، امور فشل و بهم ریخته‌تان سامان نخواهد گرفت، افزود: اسدآباد امور فشل و نابسامان زیاد دارد و برای مدیریت این امور نابسامان باید نماز جمعه جایگاه خود پیدا کند و از طریق این تریبون مطالبه‌گری شود.

به مدیران اسدآباد گفته‌ام سعه صدرتان را بالا ببرید
وی با ارائه چارچوب برای رسانه‌ها، گفت: بنده در شورای اداری هم به مدیران متذکر شدم که خبرنگار انتقاد می‌کند، سعه صدرتان را بالا ببرید، خبرنگار چشم بیناست و فرصتی برای شماست که به مدیر استانی بگویید که تحت فشار هستید تا شما را دریابند.

 

فعالان رسانه‌ای توهین نکنید اما مطالبه را در چارچوب بگویید
حجت‌ا‎لاسلام موحدی گفت: اصحاب رسانه سیاه‌نمایی نکنند اما توهین هم نکنند، چارچوب را رعایت کنند، اما مطالبه کنند.

وی مشکلاتی از قیبل معاینه فنی، کنارگذر، آزمایشگاه عدم ترک اعتیاد، بکارگیری نیروی غیربومی در شهرستان، گفت: دغدغه را باید برای مدیران جا بیندازیم.  

 

نبود طرح جامع تفصیلی در اسدآباد مدیریت شهری را فلج کرده
امام جمعه اسدآباد طرح جامع تفصیلی را یکی از مشکلات اساسی مدیریت شهری اسدآباد خواند و گفت: این معضل شهر را فلج کرده و براساس بررسی ما شورای عالی شهرسازی است، هفت سال است که طرح جامع این شهر را معطل گذاشته اند، باید مدیران استانی و کشوری پاسخگو باشند.

 

هر جا نیروی غیربومی به کار گرفته شده، اطلاع دهید
وی با بیان اینکه نقد اصولی دارد و باید هم نقاط قوت و هم ضعف‌ها گذاشته شود، افزود: یکی از معضلات دیگر در این شهر بانک‌ها هستند که به مسئله تولید و اقتصاد توجهی نمی‌کنند و باید به آنها کیسه کشیده شود.

حجت‌ا‎لاسلام موحدی با بیان اینکه اختلاف سلیقه در هر جامعه ای وجود دارد و نیاز نیست که دشمن هم باشیم، گفت: ما دوستیم، اما انتقاد هم می‌کنیم، سلیقه‌ها زیاد است اما نباید شهر جبهه بندی شود، در این شهر ظرفیت‌ها بی‌شمار است و باید از آن بهره برد.

 

اختلاف سلیفه داریم اما دشمن نیستیم، دوستیم و انتقاد هم می‌کنیم
وی با بیان اینکه ورودی شهر اسدآباد می‌تواند قطب گردشگری استان شود و این ظرفیت را دارد، گفت: این شهر چشم اندازهای خوبی از هر طرفی دارد که باید به آن پرداخت و مدیر را پای کار آورد.

 

رسانه شایعات را خفه کند
امام جمعه اسدآباد با بیان ینکه رسانه باید شایعه را خفه کند و حقایق را بلد کند، تصریح کرد: آمادگی داریم که جلساتی را با فعالان رسانه‌ای و فرماندار و نماینده به صورت جداگانه برگزار کنیم.

در این جلسه تعدادی از فعالان رسانه ای و خبرنگاران به مشکلات عدیده ای شهرستان پرداختند و مسئول برگزاری ستاد نماز جمعه هم ایجاد یک کمیته رسانه ای را در راستای حل مشکلات شهرستان و مطالبه گری و داشتن سواد رسانه ای ضروری خواند.

همچنین مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه اسدآباد هم با اشاره به ایجاد یک گردان سایبری و اهداف آن، از فعالان رسانه ای خواست که در مباحث تولید محتوا، مدرس سوادرسانه ای، رسانه محله محور و شبکه های اجتماعی با این مجموعه همراهی کنند.

این اولین دیدار اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با امام جمعه جدید بود که در پایان عکس یادگاری هم گرفته شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal