آخرین اخبار

2. دى 1400 - 19:18   |   کد مطلب: 40957
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی رسانه‌های استان همدان با اشاره به اینکه رسانه ها و خبرنگاران در سال های اخیر به سبب مشکلات با جالش های فراوانی روبه رو هستند، گفت: دولت مردمی حامی رسانه ها و خبرنگاران باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی رسانه‌های استان همدان نیز در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری همدان، گفت: چهار تشکل رسانه‌ای در استان همدان فعالیت دارند که خوشبختانه توسط نیروهای خوش‌فکر و اثرگذار اداره می‌شود و هر کدام از آن‌ها وظایف مختلفی را عهده‌دار هستند و انجمن صنفی مدیران رسانه‌های استان با هدف ارتقای معیشت اهالی رسانه و بالا بردن سطح کمی و کیفی رسانه‌ها در بهمن ماه ١٣٩٨ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

 

 

مسعود پورصالحی بیان کرد: ساختار غلط و فقدان قانون حمایت از رسانه‌ها در جهت امنیت شغلی اهالی رسانه موجب بروز مشکلات جدی در این زمینه شده است و متاسفانه جایگاه رسانه در سال‌های اخیر با چالش جدی روبرو شده است و در این بین رسانه‌های معاند با فرصت‌طلبی از خلاء موجود به دنبال صحنه گردانی افکار عمومی هستند!

 

 

وی بیان کرد: با توجه به مشکلات عدیده رسانه‌های استان، نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به اهالی رسانه هستیم و امیدواریم در دولت مردمی شاهد اتفاقات مثبت در این حوزه باشیم.

 

 

فعالیت ۵٠٠ نفر در عرصه اطلاع رسانی استان همدان

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی مدیران رسانه‌های استان همدان نیز در ابتدای این جلسه به بیان ساختار تشکیلاتی این انجمن و خدمات ارائه شده در آن پرداخت و گفت:  استان همدان یک سرمایه بزرگ از رسانه‌ها دارد و امروز شاهد فعالیت حدود ۵٠٠ نفر در این عرصه هستیم که با وجود تنوع دیدگاه‌ها در جهت ارتقای استان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و معتقدیم باید از آن‌ها حمایت شود.

 

 

زهره پوروهابی افزود: خانه مطبوعات، مجمع رسانه‌های انقلابی، انجمن صنفی مدیران رسانه و بسیج رسانه چهار تشکل مرتبط با حوزه رسانه در استان همدان هستند که هر کدام با شرح وظایف مختلف در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تلاش می کنند تا از ظرفیت رسانه‌های استان در جهت تحقق اهداف نظام و افزایش امیدآفرینی در جامعه به درستی استفاده شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۵ مدیر رسانه در استان به عضویت این انجمن صنفی درآمده‌اند و بیش از ١٢۵ عضو اصلی داریم، افزود: در کنار توجه به سایر موضوعات، به ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه نیز نگاه ویژه‌ای داریم و خوشبختانه به همت این انجمن مرکز نیکوکاری رسانه تشکیل شده که سومین استان در کشور زمینه هستیم که نیازمند حمایت مسئولان هستیم.

 

 

وی ارتقای سطح معیشتی فعالان رسانه‌ای را یکی از مهمترین اهداف این انجمن صنفی برشمرد و گفت: در کنار ارتقای کمی و کیفی رسانه‌ها، توجه به مباحث معیشتی و رفاهی اهالی رسانه یکی از ضروریات مهم است که خوشبختانه از بدوتاسیس به این حوزه نگاه ویژه‌ای داشتیم.

 

 

پوروهابی در این خصوص افزود: در ماه‌های اخیر با حمایت برخی از نهادهای دولتی از جمله جهاد کشاورزی اقدام به توزیع بسته معیشتی با قیمت مناسب کرده‌ایم، برگزاری تورهای مسافرتی به صورت نقد برای اهالی رسانه از دیگر خدمات انجمن بوده‌است که خوشبختانه رضایتمندی این عزیزان را به همراه داشته است.

 

 

وی تاکید کرد: این انجمن صنفی به دنبال آن است تا با حمایت مدیران استان بسته متنوعی از خدمات را برای اهالی رسانه استان ارائه کند.

 

 

دستگاه های اجرایی باید پیوست رسانه ای داشته باشند

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی مدیران رسانه‌های استان همدان نیز بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به حوزه رسانه نگاه ویژه‌ای دارند و تاکید کرده‌اند "اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم، رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم" که همین موضوع به نوعی اهمیت فعالیت رسانه‌ای را برای همگان تبیین می‌کند و ما باید در این عرصه بیش از پیش تلاش کنیم.

 

 

حمداله چاروسایی بیان کرد: تعداد رسانه‌های فعال در استان همدان منجر به ایجاد اشتغال شده است که باید با حمایت همه جانبه و برنامه‌ریزی مناسب از این سرمایه بزرگ در مسیر درست نهایت بهره را برد.

 

 

وی افزود: پویانمایی، اثرگذاری و انعکاس خدمات دستگاه‌های نظام نیازمند پیوست رسانه‌ای است از این رو باید از ظرفیت اهالی رسانه به ویژه خبرنگاران توانمند و خوش‌فکر در روابط عمومی ادارت و دستگاه‌های اجرایی استفاده شود تا شاهد تبیین خدمات نظام به مردم و به‌تبع آن افزایش رضایت‌مندی عمومی باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal