آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1402 - 12:23   |   کد مطلب: 44967
در سومین روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رسانه‌ها از صدای ممتد آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین و تداوم شلیک راکت و خمپاره به سوی اراضی اشغالی خبر می‌دهند.

به گزارش آوای سیدجمال، امروز پنجشنبه (۱۱ می)، رژیم صهیونیستی برای سومین روز متوالی در حال هدف قرار دادن مواضع مقاومت در نوار غزه است. مقاومت فلسطین نیز در دومین روز تجاوز صهیونیست‌ها، پاسخ موشکی و راکتی خود علیه صهیونیست‌ها را آغاز کردند و تا به این لحظه ادامه دارد.

بامداد سه‌شنبه، (۹ می) بود که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات نظامی جدیدی با نام «الدرع و السهم» (سپر و پیکان)، را علیه نوار غزه آغاز کرده و حملات به مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی برای سه روز ادامه خواهد داشت. 

در دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از آغاز عملیات«ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان) خبر داد.

همزمان با تداوم حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی در بامداد پنجشنبه و ترور فرمانده ارشد جهاد اسلامی در خان‌یونس، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه از بامداد سه‌شنبه، ۲۵ نفر به شهادت رسیده و ۷۶ نفر مجروح شدند که حال برخی از آن‌ها وخیم گزارش می‌شود.

در مقابل رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کرد که در نخستین روز پاسخ مقاومت به این تجاوز، دست‌کم ۵۰۰ راکت و موشک به سوی اراضی اشغالی شلیک شده و خسارات زیادی به بارآورده است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal