آخرین اخبار

3. آذر 1402 - 13:21   |   کد مطلب: 46706
امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در این جنگ رژیم جعلی اسرائیل علیه غزه، با پذیرفتن آتش‌بس چهار روزه از سوی صهیونیست با خفت و خواری، توان بسیج به عالم نمایان شد، گفت: امروز این شجره طیبه عالم‌گیر شده و جهان را از دست چپاول‌گران آزد خواهد کرد

به گزارش خبرنگاراجتماعی سیاسی  پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سوم آذرماه در مسجد جامع شهر اسدآباد، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ایام فاطمیه، گفت: بعضی مواقع به اشتباه ایام فاطمیه را دهه فاطمیه می‌گویند، این درحالی که دهه فاطمیه نداریم و دهه برای محرم است، ایام فاطمیه شهادت حضرت زهرا(س) به مدت سه روز در هفته آینده یعنی روز یکشنبه قبل از شهادت، دوشنبه روز شهادت و سه‌شنبه روز بعداز شهادت ایام فاطمه است که باید به عزاداری و سوگواری پرداخت.

وی ایام فاطمیه فرصتی برای فاطمی کردن زندگی و فرهنگ دانست و افزود: این ایام برای جامعه ایمانی مغتنم است و باید در مراسمات حضور پررنگ داشت.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با تأکید بر اینکه طبیعی است در ایام فاطمیه مراسم جشن و عروسی میمنمت ندارد و قطعاً جامعه اسلامی این امر را رعایت می‌کنند، افزود: البته بسیجیان، مردم و هیئت‌های مذهبی باید محیط محلات خود را سیاهپوش کنند، البته شهرداران نیز نباید به انامر بیتفاوت باشند و شهر را سیاهپوش کنند.

 

وی با اشاره به تشکر رهبر انقلاب از ورزشکاران و مدالآوران و رهنمودهای ایشان به جامعه ورزشی، گفت: ما هم به نوبه خود از مدال‌آوران ورزشکار در شهرستان تشکر می‌کنیم، برخی از آنان در کنار افتخارآفرینی برای کشور پرچم ارزش‌ها ر ا هم با کارهای نمادین خود بالا بردند که این امر مایه مباهات است.

 

حجت‌الاسلام موحدی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی در 20 دقیقه، گفت: درست است که اسرائیل برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود ددمنشی کرد، کودک‌کشی به راه انداخت اما گروه مقاومت نتوانست چند هزار از نیروهای این رژیم جعلی را به درک واصل کند.

 

وی با بیان اینکه در این جنگ غزه ثابت شد که اسرائیل آسیب‌پذیر و شکست‌پذیر است، افزود: مهمتر از این چهره ضدانسانی و خون‌آشامی رژیم صهیونیستی به عالم نمایان شد و نقاب مظلومیتی که آنان بر خود گرفته بودند، افتاد.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به راهپیمایی ضداستکباری در عالم برپا شده است، افزود: در این راهپیمایی ها شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرداده می‌شود و این شعار جهانی شد.

 

وی با بیان اینکه در این جنگ، توان بسیج به عالم نمایان شد، افزود: صهیونیست با خفت و خواری آتش‌بس چهار روزه را پذیرفت و این گروه مقاومت بسیجی موفق شدند.

 

حجت‌الاسلام موحدی با تبریک هفته بسیج به بسیجیان، افزود: شجره طیبه بسیج است که جهان را از دست چپاولگران آزد خواهد کرد و این چیزی است که تحلیلگران اروپایی هم به آن رسیده‌اند.
   
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal