آخرین اخبار

6. خرداد 1402 - 10:03   |   کد مطلب: 45106
جواد نگاهداری معاون راهداری استان همدان معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از بهسازی و روکش آسفالت ۴۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان همدان در کمتر از دو ماه خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال،  ️جواد نگاهداری معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، از ابتدای سال عملیات بهسازی و روکش آسفالت ۲۸۰ کیلومتر از راههای ارتباطی استان در دستور کار راهداری همدان قرار گرفته است.

نگاهداری افزود: تا به امروز ۳۵ کیلومتر روکش آسفالت و ۵ کیلومتر اسلاری سیل (آسفالت نوین) در محورهای استان همدان انجام شده و این عملیات تا پایان فصل کاری ادامه خواهد داشت.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تصریح کرد: با توجه به بارش باران و کاهش دما در برخی از مقاطع عملیات روکش آسفالت دچار وقفه شد که پیش بینی ما بهسازی ۵۰ کیلومتر از محورهای استان بود.

️وی درپایان گفت: در سال گذشته ۲۵۶ کیلومتر از راه های استان بهسازی و روکش آسفالت شد و امسال بنا داریم در صورت تامین اعتبار و با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی استان(محدودیت فصل کاری) این عدد به بیش از ۲۸۰ کیلومتر ارتقا دهیم.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal