آخرین اخبار

2. شهريور 1403 - 15:22   |   کد مطلب: 48305
شهردار شهر اسدآباد با بیان اینکه در طول ۶ ماهه اخیر ۱۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در این شهر انجام شده، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال کاری با آسفالت‌ریزی ۳۰ هزار تنی شهری بدون کوچه خاکی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، قاسمعلی شرکایی در جمع خبرنگاران و فعالان مجازی شهرستان اسدآباد با گزارشی از اقدامات ۱۲۰ روزه خود در شهرداری این شهر، گفت: زمانی که شهرداری را تحویل گرفتم، کارخانه آسفالت خالی از قیر بود و با تحویل قیر و احیا کارخانه در طول ۶ ماهه اخیر ۱۰ هزار تن آسفالت‌ریزی داشتیم که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال کاری به ۳۰ هزار تن آسفالت‌ریزی برسد.

وی خاطر‌نشان کرد: امسال با آسفالت‌ریزی همه کوچه‌های شهر اسدآباد، جشن بدون کوچه‌های خاکی این شهر را برگزار می‌کنیم.

شهردار شهر اسدآباد اظهار کرد: امسال بودجه شهرداری اسدآباد ۲۴۰ میلیارد تومان براورد. شده است که نسبت به سال‌ گذشته ۴۰ درصد افزایش داشتیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۴۵۰ سگ ولگرد در شهر اسدآباد جمع‌آوری شره است، گفت: سگ‌های ولگرد با ایجاد فنس در محل پساماندهای شهری این شهر نگهداری می‌شود.

شرکایی با عذرخواهی خبرنگاران به دلیل تاخیر در برگزاری مراسم تجلیل از انان، گفت: همیشه روز خبرنگار است چراکه مردم را هر آن و هر لحظه با خبر آگاه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید اخبار امیدآفرین از سوی خبرنگاران به جامعه منتقل شود، گفت: امروز فضای مجازی به عنوان شبکه‌های تاریک اذهان عموم را تخریب می‌کنند و اینگونه امنیت، شغل و حتی مهاجرت افراد همراه دارد.

‌شهردار شهر اسدآباد بااشاره به اقدامات خدمات شهری و عمرانی در ماه‌های اخیر، خاطرنشان کرد: شهرداری اقدامات خوبی در آستانه اربعین حسینی و کمک به موکب‌ها داشت و نباید کارها و اقدامات نادیده گرفته شود چرا که این امر موجب دلسردی خدمتگزاران می‌شود.

وی بااشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی ناشی از اطلاع‌رسانی و خبرنویسی، از برگزاری دوره اموزشی خبرنگاری برای فعالان رسانه خبر داد.

شرکایی قول مساعد داد که به عنوان یک خدمتگزار شبانه‌روز در خدمت مردم باشد و در راستای ابادانی و توسعه شهری شهر را به جلو ببرد.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal