آخرین اخبار

1. شهريور 1402 - 12:54   |   کد مطلب: 45907
با مطالبه‌گری مداوم رسانه و به میمنت ورود زائران حسینی؛
چشم چراغ جاده گردنه اسدآباد روشن شد
بعداز گذشت 5 سال مطالبه‌گری رسانه برای روشنایی کامل گردنه اسدآباد، بالاخره در آستانه اربعین حسینی و به میمنت ورود زوار، چراغ‌های جاده این گردنه روشن شد.

به گزارش آوای سیدجمال، حدودا" از سال 97 که هنوز پروژه ایمن‌سازی گردنه اسدآباد با نصب نیوجرسی‌ها و انتقال روشنایی از حاشیه جاده به وسط آن شروع نشده بود، این گردنه با مشکل خاموشی مواجه بود، و هرازگاهی با مطالبه‌گری رسانه، بخشی از چراغ‌های این گردنه روشن و باز خاموش می‌شدند.

حال بعداز مطالبه‌گری پی در پی بسیاری از رسانه‌ها به خصوص خبرنگار این رسانه با اعلام نیاز مبرم این گردنه به روشنایی مداوم به دلیل حادثه‌خیز بودن و تصادفات بیش از حد در آن، بالاخره چشم چراغ‌های جاده گردنه به روشنایی کامل روشن شد.

بارها خبرنگار این رسانه موضوع ایمن‌سازی، روشنایی، خط کشی، آسفالت و تعریض جاده را از مسئولانی چون راهداری، نمایندگان ادوار مجلس، فرمانداران مطالبه کرده است و بخشی از آن اگرچه دیر اما به نتیجه انجامیده است و قابل تقدیر است.

 

 آخرین مطالبات این رسانه هم به 4 مرداد امسال بر‌می‌گردد که در آستانه اربعین حسینی و در راستای عبور بی‌خطر زائران حسینی مطالبه و رسانه‌ای شد و همین امر باعث ورود دادستانی به این قضییه شد.
بالاخره در شورای اداری اخیر، خبر آمد که این گردنه روشن خواهد شد و این اقدام انجام شده است.

 

و امید می‌رود چشم چراغ این گردنه که به قدوم مبارک زوار حسینی هم گرم است، با روشن ماندن چراغ‌ها شاهد اتفاق ناگواری در این مسیر نباشیم.

 

اگرچه این اقدام راهداری بعداز بارها مطالبه‌گری رسانه‌ها و ورود دادستانی رقم خورد و انتظار می‌رفت اداره راهداری بر وظایف خود بهتر عمل کند، اما باز هم بر خود وظیفه می‌دانیم از این اقدام تشکر کنیم و امیدواریم  مجموعه ادارات در انجام وظایف خود بهتر عمل کنند.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal