آخرین اخبار

16. مرداد 1402 - 20:48   |   کد مطلب: 45757
به مناسبت روز خبرنگار پیام‌هایی از سوی مخاطبین این رسانه و برخی از مدیران شهرستانی به این رسانه شده است.

به گزارش آوای سیدجمال،  در آستانه روز خبرنگار و به مناسبت هفته خبرنگار برخی مخاطبان عزیز و گرامی این رسانه لطف داشتند و پیام‌های ارسال کردند که ضمن انتشار، از تک تک این عزیزان تشکر میکنیم.

 

حضور گرامی سرکار خانم نظری
مدیرمسئول و خبرنگار محترم پایگاه خبری آوای سید جمال
سلام علیکم
احتراما روز خبرنگار نوبت تقدیر از کسانی است که همواره به مثابه دیده‌بانان امین نظام اسلامی و مردم در عرصه‌های مختلف پرچم آگاهی و امید را افراشته‌اند.
اینجانب بر خود فرض می دانم که پیشاپیش و به بهانه ۱۷ مرداد که  روز بزرگداشت مقام خبرنگار نامگذاری شده است، این روز را حضور سرکار، خدا قوت و تبریک عرض نمایم.
دکتر مسلم جمور

روز «خبرنگار» فرصتی ارزشمند و گرانبهاست برای پاسداشت مقام شامخ «آوینی‌ها، صارمی‌ها، ...» و انسان‌های فرهیخته‌ای که در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه جان خود را تقدیم حقانیت نموده‌اند.
آغاز هفته «خبرنگار» دیدبانان امــین ســـــــنگر «فرهنگ رسانه» گرامی باد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند و رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی اسدذآباد

سرکارخانم نظری باسلام واحترام
ضمن عرض تبریک به مناسبت روز خبرنگار ،اصحاب رسانه،واهل قلم، بدینوسیله  از زحمات وتلاشهای بی وقفه تون در این عرصه  که اخبار ومشکلات مردم شهر و روستاهارا با پیگیری هاتون  به گوش مسئولین  میرسانید کمال تشکر وافر را داریم، واز درگاه خداوند متعال  آرزوی موفقیت وبرکت روزافزونتون در زندگی و در راه خدمت به مردم شهر وروستاها را خواستاریم چرا که به حق زحمات شما ستودنی است.
با کمال احترام: میرویسی  دهیارطویلان سفلی

روز خبرنگار
روز اصحاب رسانه، خبرنگاران حق و حقیقت گرامی باد.
بسیج ادارات سپاه ناحیه اسدآباد

 

سلام عرض ادب
روز خبرنگار را به سرکار عالی تبریک عرض میکنم و آرزوی توفیق روزافزون دارم
هوشنگ نادری

 

قلم زدنت، قدم زدن در سرزمین زیبای آرمان هاست و پرگشودن تا قاف
17 مرداد روز خبرنگار بر شما مبارک باد
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد

 

با سلام پیشاپیش روز خبرنگار را به شما خواهر محترم که در عرصه خبر و خبرنگاری فعالیت دارید تبریک عرض میکنم .
رئیس سابق اداره آموزش وپرورش اسدآباد

 

روابط عمومی دستگاه قضایی اسدآباد در حوزه دادگستری، دادسرا و شوراهای حل اختلاف در پیامی به این رسانه،از زحمات خبرنگاران در انعکاس اخبار این دستگاه تشکر کرد.

 

صادق خزل پور رئیس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی در پیامی به این رسانه، خبرنگاران را پیش‌قراولان جنگ روایت‌ها خواند و نوشت: نقش بی‌بدیل آنان در خنثی‌سازی امواج تخریب، تحریف، دروغ و فریب دشمنان و قدرت‌های استکباری و ارتجاعی، غیرقابل انکار است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم
هفدهم مرداد ماه ، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی ، فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مقام شامخ  انسان‌های فرهیخته‌ای که روشنگری را وجهه همت خویش قرار داده و با حق گویی و اطلاع رسانی صحیح، همواره در پی خدمت به جامعه اسلامی هستند.
 اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ بسیجیان دیار سید جمال الدین اسدآبادی ، ضمن تبریک صمیمانه این روز به عموم خبرنگاران عزیز بویژه خبرنگاران شهرستان ،تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در راستای پیشرفت، سربلندی و سعادت ایران اسلامی ، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی مسئلت می‌نمایم
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسدآباد

 

 

خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به "نون والقلم مایسطرون" در طبق اخلاص گذاشته‌اند.
هفدهم مرداد که یادآور ایثارگری و رشادت خبرنگاران شهیدی چون محمود صارمی؛ مرتضی آوینی و خبرنگاران شهید هواپیمای"سی ۱۳۰"، می‌باشد را به  تو دوست عزیزم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
خبرنگار عزیزم روزت مبارک ان شاءالله همیشه موفق و سلامت و خندان و مطالبه گر باشی عزیزدلم
مریم صمدی

 

با سلام وعرض ادب
سرکار خانم نظری
روز خبرنگار رو به شما تبریک عرض نموده و آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون شما رواز خداوند منان خواهانم.
زندی(فنی وحرفه ای)

 

باسلام و احترام خدمت سرکار خانم نظری. روز خبرنگار را به شما تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند منان برای جنابعالی آرزوی سرافرازی و موفقیت در تمام عرصه‌های زندگی را خواهانم. قلم‌تان سرافراز و وجودتان سلامت.
فاطمه بگزاده

 

خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به "نون والقلم مایسطرون" در طبق اخلاص گذاشته‌اند.
هفدهم مرداد را به همه خبرنگاران ایران عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
حوزه_بسیج_دانش_آموزی_شهیدشفیعی اسدآباد

 

 

«اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید (مقام معظم رهبری مدظله العالی)
۱۷ مرداد سالروز شهادت «محمود صارمی» شهید عرصه خبر و روز خبرنگار گرامی‌باد
با آرزوی توفیقات بیشتر  -  زارع

 

سلام
۱۷ مرداد روز خبرنگار روز تلاشگرانی است که در عرصه خبر و اطلاع رسانی و صیانت از حقوق شهروندی سهمی ارزنده دارند. روزتان مبارک
صفری

 

سلام خانم نظری بزرگوار
روز خبرنگار روبهت تبریک میگم.امیدوارم تو این حرفه موفق باشی.
عواطفی

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal