آخرین اخبار

21. مرداد 1402 - 13:17   |   کد مطلب: 45797
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن نمایش «فصل شیدایی» بلیط خود را از طریق سایت نماتیکت به آدرس https://www.namaticket.ir به صورت رایگان تهیه کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ علی اکبر کریم‌پور اظهار کرد: نمایش «فصل شیدایی» در راستای بزرگداشت دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان از 20 مرداد ماه تا تا ۳ شهریور ماه در محل نمایشگاه بین المللی همدان در حال اجرا است.

 

وی با بیان اینکه این نمایش به مدت 15 شب، هر شب بعد از نماز مغرب و عشا از ساعت 20 الی 22 برگزار می‌شود، گفت: در این نمایش روایتی از خلقت تا ظهور با حضور هنرمندان انقلابی به نمایش کشیده می‌شود.

 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این نمایش بلیط خود را از طریق سایت نماتیکت به آدرس https://www.namaticket.ir تهیه کنند.

 

وی با اشاره به سوء استفاده برخی در فضای مجازی و فروش بلیط این نمایش تأکید کرد: بلیط «نمایش فصل شیدایی» به صورت رایگان بوده و علاقه‌مندان با تهیه بلیط الکترونیکی از طریق آدرس فوق می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.
کریم‌پور خاطرنشان کرد: تنها مرجع رسمی فروش «فصل شیدایی» سایت نماتیکت بوده که در دسترس شهروندان است.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal