آخرین اخبار

28. مرداد 1402 - 14:00   |   کد مطلب: 45865
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان این‌که فضای معدنی استان به سمت ایجاد زنجیره ارزش پیش می‌رود، گفت: مواد معدنی کم‌نظیر در استان وجود دارد که چرخه‌های آن در استان تکمیل می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، احمد شانیان عصر شنبه ۲۸ مرداد در نشست فعالان اقتصادی استان همدان با وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: با همت و همراهی‌ای که در استان وجود دارد، با تمام سختی‌های موجود، فضای اقتصادی استان فضای کم‌نظیری است.

وی با بیان این‌که سیاست‌های مختلفی برای استان در نظر گرفته شده است، افزود: تکمیل زنجیره‌های ارزش یکی از این برنامه‌هاست.

شانیان با اشاره به این‌که همکاری بین صنعت و دانشگاه در استان همدان شکل گرفته است، یادآور شد: نشست‌های مختلفی با اساتید و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شده و با همتی که در بین جوانان استان وجود دارد، اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است.

وی با بیان این‌که فضای معدنی استان به سمت ایجاد زنجیره ارزش پیش می‌رود، تصریح کرد: مواد معدنی کم‌نظیر در استان وجود دارد که چرخه‌های آن در استان تکمیل می‌شود.

شانیان با اشاره به این‌که بازاریان همدان در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده‌اند، تأکید کرد: امروز به همت دولت سیزدهم بسیاری از کارآفرینان ما دغدغه تأمین نیرو دارند.

مدیرکل صنعت،  معدن و تجارت استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: به آینده خوش‌بین هستیم و مردم همدان شایسته بهترین‌ها هستند./ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal