آخرین اخبار

3. شهريور 1402 - 14:22   |   کد مطلب: 45933
امام جمعه همدان گفت: مشکلات در عرصه مسکن و اجاره بها و رفع مشکل بورس، انتظاراتی است که مردم از دولت دارند.

به گزارش آوای سیدجمال، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر جمعه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: در هفته دولت قرار داریم و ضمن تبریک این هفته باید خدمات دولت مردمی را برای مردم بیان کنیم.

وی افزود: دو سال از عمر دولت سیزدهم سپری شده باید به بررسی نقاط قوت و ضعف در این مدت بپردازیم، تحرک، تلاش و مجاهدت‌های شبانه روزی در عرصه‌های مختلف و مردمی بودن، از نقاط قوت دولت است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه رشد اقتصادی ۴ درصد در سال‌های گذشته، افزایش سرمایه گذاری، رشد صادرات و واردات و کاهش رشد نقدینگی از مهم‌ترین دستاوردهایی است که توسط دولت محقق شده است، گفت: رسانه‌ها نسبت به بیان این دستاوردها توجه جدی در ایام هفته دولت داشته باشند.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی خاطرنشان کرد: در حوزه تنش آبی دولت در استان همدان واقعاً تلاش کرد و این جای تقدیر دارد که امیدواریم در اسرع وقت پروژه انتقال آب به همدان به‌صورت کامل محقق شود.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا دستاوردهای دولت دیده نشود، بیان کرد: طراحی دشمن در جنگ اقتصادی رساندن فروش نفت ایران به صفر بود، اما با وجود آنکه برجام امضا نشد، کشور توانست نفت خود را به فروش برساند.

امام جمعه همدان عنوان کرد: حل مشکل با عربستان و عضویت در سازمان‌های بین‌المللی، از دستاوردهای دولت در عرصه سیاست خارجه بوده که این اقدامات نشان دهنده شکل‌گیری نظام جدید تمدنی و خنثی کننده تحریم‌ها و هم رقم خوردن مقدمات تحول اقتصادی در کشور است.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی با بیان اینکه ارزش پول ملی و نوسان قیمت ارز از موضوعاتی است که دولت باید به صورت جدی برای آن تدبیر کند، گفت: مشکلات در عرصه مسکن و اجاره بها و رفع مشکل بورس، انتظاراتی است که مردم از دولت دارند، مردم انتظار دارند تا مشکلات معیشتی آنها حل شود.

وی افزود: نباید با مرز بندی‌های کاذب کشور را از فکر و اندیشه نخبگان محروم کرد.

امام جمعه همدان در پایان با اشاره به اینکه استان همدان مسیر تردد بسیاری از زائران حسینی در ایام اربعین است، گفت: فعالیت بالغ بر ۱۲۰ موکب در استان، نشان از توجه مردم همدان نسبت به اربعین و زائران امام حسین (ع) دارد./مهر

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal