آخرین اخبار

4. شهريور 1402 - 9:37   |   کد مطلب: 45939
امام جمعه اسدآباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» گفت: این شهید بزرگوار، ایثارگر شجاع و سرباز واقعی در راه امام زمان(عج) و دین اسلام بود.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد اظهار کرد: مهمترین وظیفه دفتر نمایندگی تذکر است و تذکر و موعظه از خصوصیات ائمه و بزرگان دین ما بوده است، که در این رابطه حضرت امیرالمؤمنین (ع) می‌فرماید در شنیدن اثری هست که در دانستن نیست.

وی تصریح کرد: دین اسلام، دستوراتش حکیمانه بوده و دین بزرگ اسلام برای همه استدلال‌ها و شبهات دستورات دارد.

امام جمعه اسدآباد در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» گفت: این شهید بزرگوار، ایثارگر شجاع و سرباز واقعی در راه امام زمان(عج) و دین اسلام بود.

وی گفت: امسال شور سفر اربعین حسینی در کشور و شهر اسدآباد بیشتر از گذشته است و زائرین چندین روز زودتر سفر خود را برای حضور در پیاده روی اربعین آغاز کرده‌اند و جمعیت مسافران ورودی به شهر اسدآباد نشانه حجم گسترده این رویداد بزرگ است.

موحدی افزود: هم اکنون با حضور زوار در مساجد با کمبود روحانی مواجه هستیم که چندین بار پیگیری کردم که از استان برای شهر روحانی بفرستند./بسیج

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal