آخرین اخبار

14. اسفند 1402 - 11:40   |   کد مطلب: 47495
رئیس جدید شورای اسلامی شهر اسدآباد:
شهردار منتخب شورای اسدآباد بزودی معارفه می‌شود
رئیس جدید شورای اسلامی شهر اسدآباد با اشاره به موافقت اعضای شورا با استعفای قاسمعلی شرکایی و معارفه وی به عنوان شهردار جدید این شهر، گفت: با استعفای وی، رسول سلیمانی عضو دیگر علی‌البدل شورا به اعضای شورا اضافه شد.

حمیدرضا مرادی‌ضمیر در گفت‌وگو گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با اشاره به استعفای قاسمعلی شرکایی، عضو شورای شهر اسدآباد به دلیل منتخب شدن از سوی شورا برای تصدی‌گری شهرداری این شهر، گفت: بعداز گذشت بیش از سه ماه شرکایی که به عنوان شهردار از سوی اعضای شورا انتخاب شده بود، مورد تأیید استانداری قرار گرفت و از شورا استعفا داد.

 

وی با بیان اینکه اعضای شورا هم با استعفای شرکایی مواقت کردند، افزود: با استعفای وی، عضو دیگر علی‌البدل شورا به نام رسول سلیمانی به اعضای شورا اضافه شد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد با بیان اینکه اعضای شورا بنده را با اکثریت آراء به عنوان رئیس شورا انتخاب کردند، گفت: تا چند روز دیگر مراسم معارفه قاسمعلی شرکایی به عنوان شهردار جدید این شهر انجام و سخنگوی شورا هم در جلسه دیگر انتخاب خواهد شد.

 

دقیقاً 23 آبان امسال با موافقت استعفای دالوند شهردار اسدآباد، اعضای شورا قاسمعلی شرکایی رئیس و عضو دیگر شورا را بعداز کش و قوس های فراوان به عنوان شهردار منتخب انتخاب کردند و بعداز گذشت بیش از سه ماه بالاخره استانداری این عضو را به عنوان شهردار منصوب کرده است.
قاسمعلی شرکایی عضو و رئیس شورای شهر بود که براساس مصاحبه سخنگوی این شورا برای سکانداری شهرداری با ۵ رأی انتخاب شد، البته   اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد ۷ نفره هستند.
پیش از این علی‌حسن‌ امیدی سرپرست شهردار شهر اسدآباد و پیش‌تر بهرنگ دالوند شهردار این شهر بود.
شهرستان اسدآباد دارای سه شهر آجین، پالیزو اسدآباد که هر کدام دارای شهرداری و شورای اسلامی مجزا هستند که شهر اسدآباد به تنهایی با چالش‌های زیادی روبرو است که متأسفانه در این دوره از فعالیت شورای اسلامی چندین شهردار سکاندار آن بوده‌اند و می‌توان گفت چندان عملکرد خوبی نداشتند
حال باتوجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید و نوروز که سیمای شهر می‌بایست به سمت و سوی استقبال از نوروز و مهمانان نوروزی برود، بار دیگر شهردار انتخاب شده و امیدواریم در این روزهای باقی مانده حداقل اقدامات نوروزی انجام شود.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal