آخرین اخبار

6. شهريور 1402 - 8:37   |   کد مطلب: 45956
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه دو پروژه آموزشی ورزشی در روستاهای قاضی‌مردان و چنارسفلی همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید، گفت: امسال با ساخت این مدرسه روستایی 25 دانش‌آموز از نعمت تعلیم و تربیت بهره‌مند شدند.

سجاد محمدی‌شمیم در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  از بهره‌برداری دو پروژه آموزشی ورزشی در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل مدرسه روستای قاضی‌مردان و زمین چمن مصنوعی چنارسفلی بود که با حضور مسئولان در چهارمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

 

رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه مدرسه روستای قاضی‌مردان در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر به صورت سه کلاسه با نام محمدباقر نوری ساخته شده، افزود: با ساخت این مدرسه امسال 25 دانش‌آموز از نعمت تعلیم و تربیت برخوردار شدند.

 

وی یادآور شد: برای ساخت مدرسه روستای قاضیمردان ۱۵میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 

محمدی‌شمیم تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی دبیرستان شهدای فرهنگی چنارسفلی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر با صرف اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان ساخته شد.

 

وی یادآور شد: در مراسم افتتاح این پروژه‌ها نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی مدیران دستگاه‌های اجرائی شهرستان حضور داشتند.

 

رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان اسدآباد همچنین از تهیه و توزیع ۳۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان بی بضاعت خبر داد و گفت: این امر همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و در راستای گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر در قالب پروژه مهر توسط آموزش و پرورش انجام شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal