آخرین اخبار

19. شهريور 1402 - 10:02   |   کد مطلب: 46014
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان
بیش از 2 هزار تن انواع کودهای کشاورزی در انبارهای همدان تخلیه شد
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه فصل کشت‌های محصولات پاییزی آغاز شدهه، گفت: تاکنون مقدار 2 هزار و 300 تن انواع کودهای کشاورزی در انبارهای کارگزاران تخلیه شده که بخشی از آن نیز بین کشاورزان و بهره‌برداران توزیع شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، بهروز الیاسی با اشاره به آغاز فصل کشت‌های پاییزه استان، گفت: کودهای مورد نیاز این فصل از کشت، از محل ذخیره 12 هزار تنی انواع کودهای کشاورزی در انبارهای شرکت و همچنین حمل مستقیم از مبادی و پتروشیمی‌های کشور به مقصد کارگزاران و عاملین فروش تأمین می شود.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: از زمان آغاز توزیع کود کشت‌های پاییزه، تاکنون مقدار 2 هزار و 300 تن انواع کودهای کشاورزی در انبارهای کارگزاران تخلیه شده که بخشی از آن نیز بین کشاورزان و بهره‌برداران توزیع شده است.

 

وی افزود: با توجه به برنامه 6 هزار هکتاری کشت کلزا در استان همدان، بعد از ابلاغ سهمیه کودی مورد نیاز این برنامه توسط سازمان جهاد کشاورزی، این شرکت بطور ویژه نسبت به تأمین ، تدارک و توزیع کودهای فسفاته و پتاسه مورد نیاز این محصول استراتژیک برای کلزاکاران اقدام نمود .

 

الیاسی با اشاره به اینکه توزیع کودهای کشاورزی طبق سامانه‌های پایش و پهنه‌بندی و صدور حواله الکترونیکی است، خاطرنشان کرد: روند تأمین، تدارک و توزیع کود در استان خوب است و همکاران این شرکت در دو شیفت کاری، حتی ایام تعطیل نیز در حال بارگیری، حمل و ارسال کودهای کشاورزی برای شهرستان‌ها هستند تا این نهاده مهم به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد.     
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal