آخرین اخبار

7. مهر 1402 - 12:50   |   کد مطلب: 46174
برنامه " عشق، مقاومت و ایثار " در کانون پرورش فکری اسدآباد با هدف آشنایی اعضا با شهدا و همچنین انس و الفت نوجوانان با رشادت و ایثار شهیدان در هشت سال مقاومت و دفاع از کیان ایران اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در آخرین روز از هفته دفاع مقدس کانون پرورش فکری اسدآباد به مناسبت ایام دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهدا برنامه‌ای را با عنوان " عشق، مقاومت و ایثار " ویژه اعضا نوجوان با حضور منصورعلی استواری از فعالان اجتماعی و نویسنده کتاب‌های دفاع مقدس برگزار کرد.

 در این برنامه ابتدا کتاب‌های موجود در کتابخانه با محوریت کتاب "دختر شینا " با توجه به تصاویر کتاب دختر شینا برای اعضا نوجوان معرفی شد. این برنامه با هدف آشنایی اعضا با شهدا و همچنین انس و الفت نوجوانان با رشادت و ایثار شهیدان در هشت سال مقاومت و دفاع از کیان ایران اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

سپس منصورعلی استواری در جمع اعضا به بیان خاطرات جنگ و شور نوجوانان و جوانان برای رفتن به جبهه و کمک‌رسانی مادران و خواهران به رزمندگان پرداخت.

در ادامه اعضا با کاشت نهال در گلدان‌های سفالی در محوطه کانون به یاد شهدا و خصوصا شهید والامقام سردار حاج ستار ابراهیمی‌هژیر با فرستادن صلوات یاد شهدا را گرامی داشتند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal